Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Grainey schreef:En dat terwijl ze zo gevaarlijk zijnIk ben er bang voor dat er nog gevaarlijke situaties in huizen komen zo qua brandgevaar als mensen zo random hun huizen alternatief op proberen te warmen... Ik hoop dat iereen daar een beetje voorzichtig mee is.
Suzanne F. schreef:Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem ‘s ochtends en ‘s avonds even een uurtje aanzet. Was toch best koud in de kamer.
JenniferU schreef:Suzanne F. schreef:Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem ‘s ochtends en ‘s avonds even een uurtje aanzet. Was toch best koud in de kamer.
Vanmorgen was het bij ons 17.5 graden, voor de kleine meid van bijna 3 toch wat te fris dus even op 18 gezet en voeld meteen lekkerder aan.
Tot nu toe zitten wij het hele jaar al onder het verwachte verbruik, hebbe genoeg zonnepanelen en nog een vast contract.
Zijn zoveel mogelijk aan het besparen op gas want ondanks een vast contract betaal je evengoed gewoon de rekening en elke euro die je bespaart is er 1.
Normaal zetten wij hem standaard 24/7 op 18 graden en alleen savonds tussen 17 en 21 op 20 maar nu ingesteld op snachts op 16 en alleen tussen 17 en 21 gaat ie naar 19.
Relaxed schreef:
Letizia schreef:Doe je niet elektrisch verwarmen, gezien je zonnepanelen hebt?
Winged schreef:Grainey schreef:En dat terwijl ze zo gevaarlijk zijnIk ben er bang voor dat er nog gevaarlijke situaties in huizen komen zo qua brandgevaar als mensen zo random hun huizen alternatief op proberen te warmen... Ik hoop dat iereen daar een beetje voorzichtig mee is.
Ik werk bij een gemeente en we delen regelmatig zaken van de VRD over brandveiligheid ( 'smokey'). Ik heb hen ook gevraagd of zij iets met deze ontwikkelingen kunnen, maar dan meer richting veilig verwarmen. Hoop dat ze er iets mee gaan doen. (https://www.facebook.com/SmokeyDeRookmelder/)
Menino schreef:EllyC schreef:
Ik heb ze ookal voor 50 euro op bol.com gezien. Waanzin natuurlijk. Dus ik snap wel dat iedere Gerda ze nu zelf gaat maken "voor op marktplaats".
joyce_eddy schreef:Hebben jullie joh een tip voor een kleine electrische kachel voor op baby kamer? Haar kamer wordt rustig een graad of 12 van het winter.
Relaxed schreef:Nee dat is het niet, 4 waxinelichtjes produceren niet ineens meer warmte met een pot erboven.. Wet van de warmteleer.