Dat soort voorraad heb ik ook wel (jammergenoeg die aanbieding gemist

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Oh, daar heb ik dan weer overheen gelezen, dat zwarte geld.ik zou ook niet weten wat je ermee moet doen... of hoe je eraan komt? Of nou ja, dat weet ik wel, maar niemand hier verkoopt drugs of gestolen auto's denk ik?
PSvanLot schreef:Cer schreef:Oh, daar heb ik dan weer overheen gelezen, dat zwarte geld.ik zou ook niet weten wat je ermee moet doen... of hoe je eraan komt? Of nou ja, dat weet ik wel, maar niemand hier verkoopt drugs of gestolen auto's denk ik?
Jureren en lesgeven valt bij mij onder 'zwart' geld. Het gaat niet om grote bedragen, dus dat is niet zo spannend.
Al is het jureren eigenlijk niet zwart, maar vrijwilligersbijdrage.
corinep schreef:Vriendendienst is zonder betaling lijkt mij? Als je er wel voor betaald krijgt zou je ze op moeten geven onder "Inkomsten uit overig werk".
Vrijwilligersvergoeding hoef je idd niet op te geven als het onder een bepaald bedrag blijft.
PSvanLot schreef:corinep schreef:Vriendendienst is zonder betaling lijkt mij? Als je er wel voor betaald krijgt zou je ze op moeten geven onder "Inkomsten uit overig werk".
Vrijwilligersvergoeding hoef je idd niet op te geven als het onder een bepaald bedrag blijft.
Ik krijg er wel voor betaald, maar niet zoals een prof.
Kan toch niks bij de belastingdienst opgeven wat op papier niet verdient is?
Het geld wat ik krijg geef ik op dezelfde manier weer uit aan mijn instructice.
Ik help hen met het trainen van een paard, zij helpen mij wanneer ik ze nodig heb.
PSvanLot schreef:Scheren deed ik tot vorig jaar. Letterlijk tientallen paarden per seizoen.
Echt geen zin meer in.
Toevallig twee weken terug een veulentje geschoren bij goede vrienden, eenmalig wil ik het nog wel doen.
Pantykous schreef:PSvanLot schreef:Scheren deed ik tot vorig jaar. Letterlijk tientallen paarden per seizoen.
Echt geen zin meer in.
Toevallig twee weken terug een veulentje geschoren bij goede vrienden, eenmalig wil ik het nog wel doen.
Schoor is een beter woord ook, moet er niet meer aan denken nu paar 100 per seizoen.
Cer schreef:Oh ik was ook in de veronderstelling dat je een bepaald bedrag per jaar mag 'bij verdienen'.. Geen idee hoeveel dat is, ik heb dat niet. Maar dat hoef je dan niet op te geven dacht ik.