Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arnon schreef:Van muur tot muur 4.70m
Arnon schreef:[ Afbeelding ]
Ook even bezig geweest op Floorplanner, vind zo'n L-vormige woonkamer heel lastig. Er staat nu nog heel veel studentenmeubilair maar dit is wat ik uiteindelijk een beetje wil. Vraag me alleen af of er in de woonkamer voldoende loopruimte overblijft..
Eulogy schreef:
Mag ik mee praten? Als het goed is heb ik morgen of overmorgen de overdracht... Van het appartement dat al van mij isHet was het appartement dat ik samen met mijn ex heb gekocht, we zijn inmiddels meer dan een jaar uit elkaar en ik heb een jaar ergens anders gehuurd en heb hem eindelijk kunnen uitkopen. Dat is dus deze week als het goed is allemaal rond en dan ga ik alles omgooien, heb er heel veel zin in!
Ik heb net mijn vloer besteld, ben helemaal verliefd/kan niet wachten tot ie ligtDus ga hier alvast wat meelezen denk ik!
Jildau schreef:Wij hebben dinsdag de sleutel gekregen van ons nieuwe huis en gisteren heb ik de lange muur in de woonkamer geverfd. Is de enige muur die we beneden wilden verven dus beneden is 'klaar'.
[ [url=m/7x48J3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9nt9bk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1Xc0lG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/14OBqo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jullie kunnen de kleur vast raden.Ben er heel blij mee want alle muren beneden waren wit en dit geeft meteen sfeer.
Vandaag doen we project boven. Daar hadden ze een prachtige kleur behang op de muur van de slaapkamer zitten en toen we die eraf trokken kwam er nog zo'n pareltje onder vandaan.
[ [url=m/QP2uV2.jpg]Afbeelding[/url] ]