Prairy schreef:Cool! Echt, hoe een beetje verf al zoveel kan doen.
Tip voor je betonverf, de eerste laag verdunnen met 1/10 terpentine. 2e laag ook iets, derde laag vol verf. Dat heb ik de eerste keer wel gedaan, en nu in ons huidige huis niet.
Laat ook de egaline echt even goed drogen voor je gaat schilderen, anders laat de verf heel snel los.
Zoals bijna alles wat ik aan klustips aanraad, uit eigen ervaring hoe het niet moet
Hahah, afgaan op eerdere ervaringen is altijd een handig iets

De tweede laag egaline ligt er sinds donderdag in. Gisteren nog wat gaatjes aangevult (bubeltjes die dan na opdrogen kleine gaatjes worden). Dat gaan we nu eerst even weer goed laten drogen en hier en daar even wat bijschuren zodat het allemaal mooi vlak is. En dan kan binnenkort de eerste laag impregneerspul er op. Kan de ruimte inmiddels echt goed gebruiken, want de eerste babies zijn al geboren en ben ik nu nog net niet dag en nacht mee bezig om ze in leven te houden

Macrofoto van gisteren (24x vergroot), kleine onderwateraliens zijn het nu!

En dit is een filmpje van dag 5.
https://www.youtube.com/watch?v=XWGJYUsPmW8
Verder lopen de geplante plantjes allemaal mooi uit! Maar het is nog wat lastig mooi op de foto te krijgen nu het allemaal nog wat klein is. Maar "in het echt" is het zo gaaf om te zien

Verder zijn gisteren de logees gekomen

Zoals verwacht vond Vi er wel wat van

Maar een paar uur later lag het allemaal gezellig te liggen

Ze zijn leuk