Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Daar ben ik ook wel benieuwd naar Roos! Is ook mijn plan, alleen wil ik ook nog iets bij de keuken bouwen (1 á 2 kastjes), het gaat om een bruynzeel keuken, maar is Ikea ook compatibel te maken? Een nieuwe onderplaat is natuurlijk dan sowieso nodig. Maar hoe zit het met de deurtjes?
RoosG schreef:Janine1990 schreef:Daar ben ik ook wel benieuwd naar Roos! Is ook mijn plan, alleen wil ik ook nog iets bij de keuken bouwen (1 á 2 kastjes), het gaat om een bruynzeel keuken, maar is Ikea ook compatibel te maken? Een nieuwe onderplaat is natuurlijk dan sowieso nodig. Maar hoe zit het met de deurtjes?
Volgens mij zitten wij een beetje in het zelfde schuitje Janine! Alleen jij koopt een voormalig huurwoning toch?
Wij hebben de overdracht (onder voorbehoud natuurlijk) in augustus, dus nog alle tijd om te kijken. Wellicht doen we het ook niet direct, het kopen zelf is al duur genoeg. Vandaar dat we ook niet voor een compleet nieuwe keuken gaan, daar voelen we de behoefte ook niet voor. Daarnaast hoeft het niet meteen, alles is namelijk is goede staat. Alleen verdomd lelijk. Net als de badkamer, die is nog wel netjes maar gewoon wel wat oudere tegels.
Als alles rond is plaats ik wel een foto.
GamblersCup schreef:Wat een geweldige kleuren, meubels en vorderingen komen er voorbij... en jemig, hoe houden jullie je huis zo netjes en opgeruimd?!? Bij mij is het altijd een rommeltje... teveel spullen denk ik. Misschien maar eens met de bezem er doorheen. En de katten vastbinden
MarjanB schreef:Janine1990 schreef:MarjanB, hoe heb je het opgelost? Ik hoop er straks ook aan te geloven...
Ehhh veel geduld een penseel, frogtape en tijdwe hebben het door het hele huis echt zo balen.
Maar wel blij hoe hoe t is gewordenvond dat rood zo niks!