Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vonneke schreef:Ik ben ook wel wat pessimistisch en dan juist om dat wat er nu bij Marjan gebeurt is.
Verkocht vindt ik pas na tekenen en de 3 dagen termijn.
Maar wat vervelend Marjan, maar er zit bij de andere 14 vast ook een koper!
Joolien schreef:Nja ik zou als ik Marjan was niet zo bang zijn dat je t niet verkocht krijgt, met nog tig andere potentiele kopersWel heel bizar hoe snel t bij jou ging Marjan!
Cardy, welke buurt woon je nu in Beverwijk? En blijven jullie in Wijk? Kom er vandaan, nja uit Heemskerk maar B en H zijn een pot nat vind ikAlhoewel, niet perse qua huizenprijzen want H is duurder, tenminste toen ik 10 jaar terug een huis zou gaan kopen met mn ex
Hier in de buurt is het ook een goede markt momenteel. De overburen hadden binnen 4 weken hun huis verkocht, andere buren ook binnen een paar weken en onze buren binnen week. Dat zette ons toch wel aan het denken van goh, zullen wij dan ook verkopen? Omdat we onze woning echt voor een schandalig lage prijs hebben gekochtEn daarnaast is onze woning met aanbouw en dakkapel veruit de grootste van het rijtje. We zouden het dan zien als investering, maar ik weet niet of ik het zie zitten om weer te verhuizen en te verbouwen en te klussen enzo. Ik bedoel, we zitten hier al 3 jaar en 3 dagen en boven moeten we nog steeds de deurposten schilderen(ja, ze staan zelfs in de grondverf
) We willen ook ooit een eigen huis bouwen omdat mn vriend bouwkundig tekenaar is, dus in dat opzicht zou het ook een leuke investering zijn...
Fleury schreef:Zaterdag kwam er een appartement op funda waar ik wel wil kijken dus gelijk gebeld. Makelaar zat helemaal vol dus ik baal wel een beetje. Zijn nu ook hier inderdaad 10 bezichtigen al voor mij die gaan kijken dus kleine kans.
Vorige week ook op een open huis geweest op vrijdagochtend en was echt super druk! Dat ging op inschrijving dus vrijdag kijken en maandag bieden.
Echt best gekkenwerk in Eindhoven.