Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pindakaas wilde ik eerst ook alleen maar calve, maar heb nu ook gewoon de lidl/aldi potten en die zijn net zo lekker nu ik de calve pindakaas niet meer eet/gewend ben.
.
*
Ik koop gewoon kiloknallers, het is dat qua budget of niks. En daarbij eet ik niet vaak vlees en doe ik met een kilo kip en gehakt al snel 3 maanden. Als ik later het geld wel heb, koop ik wel bio .. direct bij een hoede plaatselijke boer, niet uit de supermarkt. Maar ik weet ook dat ik dan wel veel vaker in de week vlees zal eten. Dus ach beter 1 kilo plofkip per 3 maanden dan 3 kilo biokip per maand
Kaatje schreef:Citaat:@Kaatje ; Dat is appels met peren vergelijk ....de huismerken kosten hier al helemaal geen drol .
Het gaat hier toch over bezuinigen op boodschappen .
Bij de Aldi , Lidl en Action kun je veel goedkoper dan die dure merken ook prima spul kopen, en dan hoef je niet naar D.land.
. Die tortilla's en sauzen leek me ook wel goed. Ff eerst prijs checken dus nog bij de lidl
kan ik mooi weer heel lang voorruit met lekker brood
! Jumbo vind ik ook altijd maar duur, ik haal ook alleen bij de AH wat ze bij de lidl niet hebben, dingen die ikg raag in het A merk wil hebben of uiteindelijk nog goedkoper zijn door zulke acties
.