[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chantaliiejj

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 15:24

Jullie al die nieuwe update van iOS 7 op je iphone gehad? hoor iedereen dat ze hem al hebben gehad maar ik nog niet ?
kan je hem via itunes ook der op zetten ?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 15:26

Ik heb ook nog steeds geen melding gehad dat ik moet update op mijn 4S, maar als ik bij instellingen ga kijken of er een update is dan zegt hij wel dat ik kan updaten naar iOS 7. Ik heb het alleen nog niet gedaan, binnenkort als ik tijd heb om hem eerst aan de PC te hangen zal ik eens kijken.
Mijn zusje had het al wel gedaan, ziet er wel strak uit!

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 15:27

Wat voor heb je?

En je moet ook niet up daten he je mag!

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 15:32

heb een 4s hem nog helemaal geen melding gehad ook niet bij me update's .. zou wel graag die nieuwe update willen

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 16:12

Gelukkig heb ik die Update nog wel kunnen vinden via instellingen en dan bij Software Update :)

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 16:16

Chantaliiejj schreef:
heb een 4s hem nog helemaal geen melding gehad ook niet bij me update's .. zou wel graag die nieuwe update willen

Aan je computer verbinden met iTunes en dan staat dat er vast wel.
Of via de ota instellingen algemeen software update.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 16:18

Fijn, back up heeft niet geholpen maar kost wel veel tijd :')

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 16:20

Kido schreef:
Chantaliiejj schreef:

Aan je computer verbinden met iTunes en dan staat dat er vast wel.
Of via de ota instellingen algemeen software update.

Ja had net al gepost dat ik heb gevonden via instellingen en dan Software Update :) ieder geval bedankt

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 20:39

Je krijgt ook geen melding dat er een update is, moet je gewoon zelf kijken.
Je kunt hem dus er op zetten nu.
Ik heb het ook al gedaan, maar er zitten nog wel wat bugs in.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 15:01

Ik voel me erg blond, maar ik weet niet op welk nummer ik Apple moet bellen voor een vraag over mijn probleem met de WiFi, iemand die dit weet?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 15:19

Volgens mij is dat een 0900 nummer. Ik heb ze ooit moeten bellen voor de ipod nano omruilactie en dat nummer was idd niet echt makkelijk te vinden, maar dat bleek wel de juiste te zijn.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 17:31

Met een keer op Google zoeken kwam ik meteen een pagina met telefoonnummers tegen: http://www.apple.com/nl/contact/

Ik denk dat je deze moet hebben:
Apple website schreef:
Technische ondersteuning: 0900 7777 703

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 12:27

Omdat mijn wifi niet meer werkt wil ik mijn Iphone via Itunes naar IOS7 updaten. Echter heb ik wat probleempjes.

Ik heb dingen op de Iphone gekocht en hij zegt dat ik die eerst moet overzetten naar Itunes voordat ik update. Maar ik weet natuurlijk niet precies wat ik al wel en niet in Itunes heb staan. Als ik ga synchroniseren gaat hij juist alles uit Itunes op de Iphone zetten en dat wil ik nou net weer niet... Hoe doe ik dit?
Ik heb al wel een reservekopie gemaakt, is dat genoeg?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 13:25

Die melding krijg ik ook geregeld sinds ik een nieuwe PC heb. Heb nog steeds niet uitgevonden hoe ik dat nu precies op moet lossen, maar ik ben nog niks kwijt *klopt af op hout*

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 13:44

ik heb bij aparaten gevonden dat ik aankopen kon overzetten. hij is nu ios7 aan het installeren en ik hoop dat daarna de wifi het ook weer doet...

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 14:01

de wifi doet het hier inmiddels weer. ik moet alleen erg wennen aan ios 7. ik vind het echt ontzettend lelijk... maar goed... kwestie van wennen denk ik.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 11:47

Echt... IOS7 is driving me nuts!!!

Ik update mijn apps altijd zelf, handmatig. Ik wil daar gewoon zelf over beslissen, mag ik?! Dus toen ik ios 7 installeerde heb ik ook gezegd dat hij niet zelf de apps moest updaten. Goed... Dat deed ie braaf.
Dus ik wil 'even' kijken hoeveel geld ik nog heb, in mijn Rabobank app. Ik kreeg een melding dat ik die dan eerst moest updaten. Dus ik naar de app-store en updaten die bende... Nou, dus niet...

Dus toen bij de instellingen toch maar aangegeven dat Iphone dan zelf maar automatisch moest updaten. Maar er gebeurd niets. Ik heb de update van de rabo app opnieuw handmatig aangezet, en ik zit nu al dik 20 minuten naar dat blauwe rondje te loeren, dat hij dus zeg maar aan het laden is voor de update.

Iphone hangt aan de wifi, en anders heb ik altijd nog goeie 3G hier, maar de app update dus gewoon niet... Hoe kan dit, en belangrijker nog, hoe los ik dit op?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 11:58

heb je hem al eens aan en uit gezet. Dat wil nogal eens helpen.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 11:58

Is er al een iOS7 update van de rabobank app dan? Ik kan me niet herinneren dat ik die voorbij heb zien komen. Mijn rabobank app heeft als versienummer V4.1.0 en die moet up to date zijn.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 12:12

Ik heb wel van de rabobank updates gezien na de iOS 7 update.

Vind het overigens wel echt super fijn dat je nu ook kan instellen dat je zonder je random reader wil kunnen betalen. Heerlijk! scheelt zo veel gedoe!

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 12:17

Ik heb versie V4.0.1
Dus wel een oudere versie, en ik moet updaten om hem te kunnen gebruiken. Alleen dat updaten gaat dus niet.
En het is niet alleen die app, maar ik heb voor nog 25 andere apps updates staan.
Als ik in de itunes store naar updates ga, zie ik ze ook niet staan. Alleen wel een kopje 'aankopen' maar daar staan ook apps die al lang niet meer op mijn Iphone staan. Het rode bolletje met 25 mogelijke updates blijft staan, maar hoe ik die krengen in hemelsnaar geupdate krijg...

Op de Ipad had hij bij de update ook automatisch alle apps geupdate, dus daar heb ik het probleem niet.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 12:29

Ik heb even gekekn. De nieuwste versie is 4.1.0 en die is 8 dagen geleden uitgekomen.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 12:31

Naja, ik heb mijn iphone weer aan en uitgezet. Als het nu niet werkt probeer ik het nog 1 keer via Itunes, en anders gooi ik de app eraf, en dan kijken wat er gebeurd... Vind het zo'n handig appje om even snel te kijken of ik genoeg centjes heb om de boodschappen af te rekenen :P

Edit: Het rode bolletje met 25 updates is weg (nadat ik op de Iphone had ingesteld dat hij dan zelf maar automatisch moest updaten). Maar de app is nog steeds niet geupdate. Ik heb de indruk dat het mis gaat tussen de Iphone en de app store....

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 12:36

*krak* Dat was mijn klomp die brak ;) . Ik was het zo zat, dat ik mijn Iphone woendend op de bank gooide (als je m op de grond gooit gaat ie stuk ;) ) en zei dat hij de deur uitging als hij nou niet heel gauw ging meewerken.
Laatste poging: app updaten... Direct kreeg ik keurig netjes het schermpje om mijn wachtwoord in de voeren (kreeg ik voorgaande pogingen niet) en binnen een halve minuut is de app geupdate en werkt hij weer.

Heel verstandig van meneer Iphone om gewoon mee te werken. Hoop dat de updates van de andere apps nu dan ook automatisch gaan/zijn gegaan.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 12:47

Klinkt alsof het best gewoon een storing bij de AppStore geweest kan zijn.