Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sodera schreef:Maar verlichting in het scherm wil ik juist niet...... Wij hebben hier een iPad liggen en ik vind het vreselijk lezen....
Zat op kieskeurig reviews te lezen en de Kobo Aura krijgt exht hele slechte reviews: valt vinnen no time uit om daarna nooit meer aan te gaan..... Dat heeft hier nog niemand meegemaakt?
Walrus schreef:Ja heb hem zowel aan de pc als op het gewone stroom gehad, komt geen teken van leven meer uit dat ding.
Shiloh schreef:Sodera schreef:Maar verlichting in het scherm wil ik juist niet...... Wij hebben hier een iPad liggen en ik vind het vreselijk lezen....
Zat op kieskeurig reviews te lezen en de Kobo Aura krijgt exht hele slechte reviews: valt vinnen no time uit om daarna nooit meer aan te gaan..... Dat heeft hier nog niemand meegemaakt?
Verlichting op een e-ink ereader is alsof je een lampje aan hebt dat op een boek pagina schijnt.
In de rand van de ereader zitten ledlampjes die langs het scherm schijnen, waardoor het scherm verlicht is. De pixels van de ereader zelf geven geen licht.
Dit in tegenstelling tot de iPad, waar de pixels zelf licht geven en je dus recht het licht in kijkt.
Sodera schreef:Shiloh schreef:
Verlichting op een e-ink ereader is alsof je een lampje aan hebt dat op een boek pagina schijnt.
In de rand van de ereader zitten ledlampjes die langs het scherm schijnen, waardoor het scherm verlicht is. De pixels van de ereader zelf geven geen licht.
Dit in tegenstelling tot de iPad, waar de pixels zelf licht geven en je dus recht het licht in kijkt.
Ohhhhh ok! Dat had ik op mijn Sony ook, of iig zoiets; hoesje met lampje erin.
Ik denk dat ik even verder zoek naar de Kindle, daar kan ik neem ik aan ook gewoon de boeken op zetten die ik al heb via Calibre??
Shiloh schreef:Je hebt tegenwoordig ook prepaid credit cards he! Zoiets waar je eerst geld op moet zetten.