Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deflin schreef:pff lastig hea nieuwe telefoon uitzoeken
heb nu een samsung note 1 en dat grote beeldscherm bevalt mij super, helaas krijgt mijn telefoon inmiddels wat kuren en is mijn abonnement al vanaf januari j.l. verlengbaar.
Nu heb ik nog een heel voordelig abonnement met zoveel belmin. zoveel sms en onbeperkt internet voor 18 p.m. ik ben sowieso 1 gb aan internet nodig en dan kom je vaak al op de dure abonnementen.
Ik zou ook heel graag de samsung galaxy s4 willen. alhoewel ik die hier in dit topic nog niet echt tegenkom. daarentegen de s4 mini weer wel.
Pff heb echt geen flauw idee wat ik moet. telefoon los kopen of een duur abonnement van 44,- in de maand.
xMarloes schreef:deflin schreef:pff lastig hea nieuwe telefoon uitzoeken
heb nu een samsung note 1 en dat grote beeldscherm bevalt mij super, helaas krijgt mijn telefoon inmiddels wat kuren en is mijn abonnement al vanaf januari j.l. verlengbaar.
Nu heb ik nog een heel voordelig abonnement met zoveel belmin. zoveel sms en onbeperkt internet voor 18 p.m. ik ben sowieso 1 gb aan internet nodig en dan kom je vaak al op de dure abonnementen.
Ik zou ook heel graag de samsung galaxy s4 willen. alhoewel ik die hier in dit topic nog niet echt tegenkom. daarentegen de s4 mini weer wel.
Pff heb echt geen flauw idee wat ik moet. telefoon los kopen of een duur abonnement van 44,- in de maand.
Ik heb met hetzelfde probleem gezeten en eigenlijk zit ik nog er nog mee...
Maar als ik alles uitreken is een los toestel kopen en een simonly abbo goedkoper. (ligt wel natuurlijk aan welk simonly abbo en welke telefoon..maar 44 euro per maand tikt ook erg aan...
Bij simyo heb je 500MB internet en 100bel/sms voor 10,50 in de maand. (en de rest is ook voordelig!)
Ik zou als ik jou was gewoon even uitrekenen wat je dan voor 2jaar kwijt ben... een paar tientjes is toch altijd weer meegenomen..
Skessa_ schreef:Symio = KPN
Hollands Nieuwe = Vodafone
Kido schreef:Nou ik dus voor geen meter...
KPN en T MObile prima!