Jeetje wat een vooruitgang in dit topic in mijn afwezigheid de afgelopen paar week gelukkig wel allemaal positief!
Wij maandag dus kijkers en laat dit nou net de drukste week voor ons zijn met werk en verjaardagen zo heb je een week niks te doen en zo weet je van gekkigheid niet wat je moet doen.
@ Margriet, dat is wel jammer, hopen dat de volgende wel willen.
Ik heb gisteren mijn wasmachine en droger gekocht Ga vandaan nog een tv er bij nemen, een breedbeeld. En ik heb een strijkijzer gekregen! Ook al een hoop ingepakt, druk druk! Nog even en het is 1 november
Wij hebben een wasmachine gekregen bij de aankoop van de nieuwe keuken Alleen echt een huuuuuuge one, 8 kilo, en dat terwijl we maar met z'n 2tjes zijn Nog even goed kijken of 'ie ook halve wasjes kan draaien...
En tv gaan we zaterdag ophalen, ook een breedbeeld, 42 inch met mooie home cinemaset erbij Heerlijk, als je dat allemaal een plekje kunt gaan geven
NoGo
Geplaatst: 20-10-10 22:09
Internet ligt er al enige tijd uit dus even snel een update en het 1 en ander bijgelezen op mijn werk maar niet alles. Wij zijn ondertussen samen wezen kijken voor een huisje = ik en vriendlief. Nu een mooi huisje op het oog en afgelopen maandag 2e bezichtiging gehad. Het is gewoon nog steeds even leuk als de eerste keer. We hebben onszelf een week gegeven om er nog goed over na te denken (maar stiekem weten we allebei al dat we dit huisje gewoon willen )
Dat is het zeker, we hadden niet durven hopen dat het nog zo snel zou gaan. Zoals we begrepen hebben willen ze er eind van het jaar in, maar er moet uiteraard eerst nog van alles getekend worden voorlopig koopcontract enzo. Maar ben echt zo blij heb net iedereen die ik maar kon bedenken jankend opgebeld
Voorlopig koopcontract is zo gebeurd, het is de financieringstermijn die nog roet in het eten zou kunnen gooien. Maar jullie hadden nog niks anders toch?
Ja daarom we hebben deels geluk dat hun financieeladviseur/ makelaar de onderhandelingen voor hun gedaan hebben dus dat ze het geld kunnen krijgen is zeker. maar de verdere details van precies hoe en wat exacte datums enzo krijgen we nog te horen.
Arabel
Geplaatst: 26-10-10 12:48
Pashon schreef:
Na de aanleiding van de kijkers van gister hebben we vanochtend onderhandeld en we hebben het bod geaccepteerd!
Dank je wel! Echt dit hadden we niet durven hopen/ dromen. Na 2 maand in de verkoop gehad te hebben en bij de eerste officiele kijkers is het een deal. ongelooflijk! Zit echt alleen maar te snotteren van blijdschap
avaluna
Geplaatst: 26-10-10 12:51
@Pashon: gefeliciteerd! Geweldig! Wel kort dag, maar hebben jullie al wat op het oog? Wij voor 1 december d'r uit en zie mijn geest echt al kruipen
We hadden wat op het oog maar we zagen gister dat dat al verhuurd of verkocht is, maar we kijken rustig verder we hebben gelukkig genoeg plekken waar we terecht kunnen voordat we wat anders weer hebben.
Sta echt op het punt om de koffers al te pakken, ver weg van hier!!
Jaaa! Wij hebben ook bijna een huis, gisteren 2e bezichtiging gehad en uiterlijk vrijdag moeten we iets aan de makelaar laten horen Van de week nog even uitrekenen of we het wel kunnen betalen, zit een best hoge VVE bij, 140 p.m.
En ik krijg net te horen dat alle stukken voor mn hypotheek erdoor zijn!!! bankgarantie is al gestort, eea wordt nu nog opgemaakt en gaat dan (per post en fax) naar de notaris.. pfff, zou vrijdag tekenen dan toch gaan lukken?