Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_STS_Angels_ schreef:Plaats het nog een x weet echt niemand het??_STS_Angels_ schreef:Zach het nergens staan maar even een vraagje over mii
ipod shuffle
Ik heb hem in dubai gekocht dus kan hem niet ruilen maar als ik hem aan zet knippert er een groen lampje die dan weer oranje/groen/oranje/groen enzo... word en dan valt die uit iemand ervaring hier mee??
Dyyy schreef:Ik ben een Creative Zen V 1 GB, is al mijn tweede, mijn vorige is verdwenen. Maar nou is het beeld opeens heel donker en is er vrijwel niks meer te zien! Iemand ervaringen mee?
casperrr schreef:wat is een creative zen?
Flying_Angel schreef:Mijn iPod doet niks meer.. Geen enkel knopje reageert nog.. Wat is het probleem?
NieneWiep schreef:Flip, resetten. Menu en selectie tegelijk indrukken tot je een Apple teken krijgt. Dan zou 'ie het weer moeten doen.
SaskiaKur schreef:Ik wil graag een video op mijn Ipod zetten. Maar elke keer speelt ie hem niet af. Het nummer staat niet eens op de Ipod zelf terwijl hij wel in de lijst staat op de pc. Wat doe ik fout?
SaskiaKur schreef:SaskiaKur schreef:Ik wil graag een video op mijn Ipod zetten. Maar elke keer speelt ie hem niet af. Het nummer staat niet eens op de Ipod zelf terwijl hij wel in de lijst staat op de pc. Wat doe ik fout?
Niemand die het wilt uitleggen voor mij?
Elmira schreef:Ik heb volgens Apple geen account.. (ik ging naar Music Store)
Ik voer mn email adres in, en dan zegtie dat ie onbekend is..
Iemand enig idee hoe ik dit op nieuw kan instellen?