Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hannanas schreef:hoe vaak leeg jij dat? En heb je dan een robot die 65 graden of heter de mops wast?
IMANDRA schreef:Hannanas schreef:hoe vaak leeg jij dat? En heb je dan een robot die 65 graden of heter de mops wast?
Haha denk dat we 'm 1x per week legen. Maar ja, 2 honden en een kat die rondlopen, en het water niet gelijk weggooien nadat ie gedweild heeft zal wel verschil makenWe hebben de X50, schijnbaar wast die met 80 graden.
Maar ik vind het niet dusdanig een issue, het is alleen even vervelend met dat ding legen + schoonmaken, maar verder niet.
foxy80 schreef:Aangezien hier grote fans zitten: hoe bedien je zoiets? Kan je bv instellen dat ie 1 uur rondgaat? Of is het dan niet schoon - geeft hij zelf een richtlijn vooraf aan? Kan je hem van verdiep verhuizen of moet dat laadstation dan mee?
Bellatrix schreef:Vraagje, wonen jullie allemaal zo groot dat een robot nodig is? Je bent niet sneller als je het zelf doet? Ik woon dus niet zo groot, heb wel een boven maar ik heb beide verdiepingen in 20 min gezogen en gedweild (in totaal). Daarvoor ga ik geen robot aanschaffen voor zoveel geld.
Of is het gewoon dat jullie betalen voor gemak en het niet zelf hoeven te doen?
Oprechte vraag, geen verwijt.
Bellatrix schreef:Vraagje, wonen jullie allemaal zo groot dat een robot nodig is? Je bent niet sneller als je het zelf doet? Ik woon dus niet zo groot, heb wel een boven maar ik heb beide verdiepingen in 20 min gezogen en gedweild (in totaal). Daarvoor ga ik geen robot aanschaffen voor zoveel geld.