Slaapkamer daarentegen moet inderdaad wel koud zijn, want te warm inslapen is ook niet lekker.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ghostattack schreef:15 graden in huis vind ik ook wel heftig! Wonen jullie in oude huizen dat het zo enorm afkoelt zonder verwarming? Hier wordt het eigenlijk niet kouder dan 19 in de woonkamer en 17/18 op mijn kantoor.
Sheran schreef:Maar zelf zit je dus gewoon blij en probleemloos thuis in 13 graden?
SjonnieZ schreef:Fitzroy schreef:En dan vind ik mezelf al stoer met 18 graden(oké, ik kom van 21 graden). Maar heb nu al 2 broeken aan en een dekentje over me heen. Bij 15 of 16 moet ik een skipak aan.
Hier nog zo een.
Fitzroy schreef:En dan vind ik mezelf al stoer met 18 graden(oké, ik kom van 21 graden). Maar heb nu al 2 broeken aan en een dekentje over me heen. Bij 15 of 16 moet ik een skipak aan.
Sakura789 schreef:Ghostattack schreef:15 graden in huis vind ik ook wel heftig! Wonen jullie in oude huizen dat het zo enorm afkoelt zonder verwarming? Hier wordt het eigenlijk niet kouder dan 19 in de woonkamer en 17/18 op mijn kantoor.
Jaren 50 huis (twee onder één kap) zonder enige isolatie. Wel raam op het zuiden, dus met zon warmt het lekker op. Het duurt meestal lang voordat het echt warm wordt in de zomer. Nu met twee dagen overdag onder de 10 graden dan koelt het huis zonder de cv aan te hebben gehad naar 13 graden.
Dat is mijn minimum, dan kan ik niet meer functioneren. Dus nu staat voor het eerst de cv aan, los van de keren dat we visite hadden afgelopen maanden.
We willen toch wel het één en ander gaan oppakken qua isolatie, alleen dat is er nog niet echt van gekomen.