Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyWishMax schreef:Hebben jullie nog tips om een bad schoon te maken en houden? Tot nu toe weinig gevonden wat het echt schoonmaakt zonder dat ik een uur sta te schrobben. Alleen reiniger van witte reus maar die kan ik niet meer krijgen in de buurt.
Bad is helaas van materiaal wat dus echt vies wordt en slecht schoon wordt. Ik ben gewend dat je schoon spoelt na bad en dan 1 keer per week schoonmaken ( maar nooit vies km te zien of voelen). Bij deze werkt dat niet...
lieke2 schreef:Nuttig topic![]()
Volgens mij heeft blokker trouwens de reguliere prijzen van de leifheit producten verhoogd, zodat ze nu met korting op dezelfde prijzen uitkomen als vorige week![]()
Heeft er iemand nog een goeie tip voor een kruimeldief? Het liefst waarmee je ook goed wat haren van de bank af kunt krijgen
@MWM, iets van dasty ofzo, of blue wonder? Of een keer vol laten lopen met gloeiend heet water en soda erin?
MyWishMax schreef:Dasty kan ik proberen. Blue wonder doet echt zo goed als niks. Witte reus was tot nu toe het beste, minst intensieve voor mij, maar niet meer te krijgen. Dasty moet ik ook flink stuk voor rijden.
Zo'n wonderspons werkte ook wel, maar dan ben je ook ruim half uur bezig en js die spons op
MyWishMax schreef:Hebben jullie nog tips om een bad schoon te maken en houden? Tot nu toe weinig gevonden wat het echt schoonmaakt zonder dat ik een uur sta te schrobben. Alleen reiniger van witte reus maar die kan ik niet meer krijgen in de buurt.
Bad is helaas van materiaal wat dus echt vies wordt en slecht schoon wordt. Ik ben gewend dat je schoon spoelt na bad en dan 1 keer per week schoonmaken ( maar nooit vies km te zien of voelen). Bij deze werkt dat niet...
Schemerdier schreef:Maar aan alle mensen die dagelijks de wc poetsen, keukenblad poetsen en stofzuifen en zo, dan werken jullie toch niet? Want als je beiden gaat werken overdag kan je huis toch helemaal niet vuil zijn? Laat staan dat je er nog tijd voor zou hebben om dit dagelijks te doen
MyWishMax schreef:Haha dubro heb ik net gehaald idd. Even proberen. En een goede les voor nieuw huis of badkamer, even goed kijken naar materiaal en deze soort niet meer.