Wij gaan maar even her en der wat offertes opvragen denk ik.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sniesie schreef:Heeft iemand van jullie misschien ervaring met Keralit? Dat is kunststof gevelbekleding en dat willen wij op de zolderverdieping aan gaan brengen aangezien het hout wat er nu op zit is gaan rotten...
Ik twijfel tussen vergrijsd ceder of zwart... en dan twijfel ik nog tussen witte kozijnen of zwarte kozijnen... dilemma's dilemma's
Plukje schreef:sniesie schreef:Heeft iemand van jullie misschien ervaring met Keralit? Dat is kunststof gevelbekleding en dat willen wij op de zolderverdieping aan gaan brengen aangezien het hout wat er nu op zit is gaan rotten...
Ik twijfel tussen vergrijsd ceder of zwart... en dan twijfel ik nog tussen witte kozijnen of zwarte kozijnen... dilemma's dilemma's
Ja, wij hebben boven een 10 meter brede schuifpui laten vervangen door een 5 meter brede schuifpui. Het nieuwe stuk muur dat er tussen is gekomen hebben wij af laten werken met keraliet.
Voor:
[ [url=m/8umpxc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na:
[ [url=m/BCP5TW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FoixYl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MOtCi8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sUy69m.jpg]Afbeelding[/url] ]
DubbelFun schreef:Wij hebben sinds 2 jaar de houten schuur bekleed met Keralit, omdat we geen zin meer hadden in schuren en verven
Nu af en toe een sopje en de boel is weer mooi.
Wij hebben creme omdat ons werd verteld dat donkere kleuren toch vatbaarder zijn voor verkleuringen.
Wij hebben het zelf geïnstalleerd en dat is goed te doen voor een redelijke DHZ'er.
sniesie schreef:DubbelFun schreef:Wij hebben sinds 2 jaar de houten schuur bekleed met Keralit, omdat we geen zin meer hadden in schuren en verven
Nu af en toe een sopje en de boel is weer mooi.
Wij hebben creme omdat ons werd verteld dat donkere kleuren toch vatbaarder zijn voor verkleuringen.
Wij hebben het zelf geïnstalleerd en dat is goed te doen voor een redelijke DHZ'er.
Oke... dat is dan zeker iets om even na te vragen want bij ons staat de hele middag de volle zon erop. Zo erg dat we om het jaar moeten schilderen omdat de verf er gewoon vanaf bladdert...
Dank je wel!
sniesie schreef:Heeft iemand van jullie misschien ervaring met Keralit? Dat is kunststof gevelbekleding en dat willen wij op de zolderverdieping aan gaan brengen aangezien het hout wat er nu op zit is gaan rotten...
Lizz schreef:sniesie schreef:Heeft iemand van jullie misschien ervaring met Keralit? Dat is kunststof gevelbekleding en dat willen wij op de zolderverdieping aan gaan brengen aangezien het hout wat er nu op zit is gaan rotten...
Je vraagt om ervaring met keralit, wij hebben daar ook naar gekeken maar toch voor wat anders gekozen.
Wij hebben gekozen voor eternit.
Hebben we op onze vorige huis aangebracht en na 15 jaar zag je nog geen verschil, leek gloed nieuw en zat op het zuiden.
Nu ander huis en wederom gekozen voor eternit aangezien we 60m2 nodig hadden en qua kosten was dit aantrekkelijker. Daarnaast hadden we er al ervaring mee om mee te werken en onze klushulp bouwt al jaren met eternit in de nieuwbouw.
Maaikevdk schreef:Ik lees al een tijdje stil mee om inspiratie op te doen, maar ben nu ook benieuwd of jullie mij misschien kunnen helpen. Over een paar weken ga ik verhuizen naar een studio en ik twijfel over de indeling. Mijn voorkeur gaat naar een redelijk afgesloten slaapgedeelte en een eet- en zithoek. Ik heb hier al wat ideeën over, maar ben benieuwd hoe jullie dit zouden doen.
Linksonder op de plattegrond zit het keukenblok en rechtsonder de badkamer. Bovenaan zit een groot raam dat doorloopt tot aan de vloer. Ik heb een bed van 200x140cm en verder nog geen grote meubels, dus bij de aanschaf van een bank en eettafel kan ik rekening houden met bepaalde afmetingen.
[ [url=m/R8NZa7.]Afbeelding[/url] ]