Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Ik had vroeger zo'n postbank kinderrekening waar ik een zakcomputertje bij kreeg en een ander soort geld-tel-apparaat, geweldig!
En 3% rente
Edit, gevonden![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Uit die tijd ben ik nog haha. Dit was toen super cool en iedereen wilde er een![]()
Die potjes lijken me best handig!
Hier maar een grote pot.
fjordjes schreef:Je kan geld inleggen en opnemen van zo'n spaarpotje, en dat staat binnen een seconde op je betaalrekening. Dus dan kun je toch gewoon er wat vanaf halen?
Steenbok12 schreef:En het moet ook lekker en leuk blijven. Bezuinigen is goed. Maar brood wil ik wel die ik lekker vind. Ik werk ook om te genieten. De meerzaden van de AH van 1.35 is mijn onder grens qua prijs. Daaronder vind ik het toch vaak droog. Lidl heb je ook nog wel 1 a 2 varianten die oke zijn. Liefst heb ik iets duurder brood. Maargoed zo wil ik ook af en toe een blikje coca cola. Vlees waren e.d. maakt me qua merk dan weer niet uit qua smaak net pasta en zuivel enzo.
En ik heb altijd wel wat op de lopende rekening voor wat er nog afgaat. Mijn interpolis wordt bijvoorbeeld laat afgeschreven net als KPN. Dus dan hevel ik het over naderhand als ik klaar ben. En anders van te voren eventjes. Van die rekening gaan verder geen fun aankopen. Dat is voornamelijk van onze eigenste rekeningen. Maar soms doe ik het ook op voorhand even en pas het later aan als ik wat grotere boodschappen doe.
PSvanLot schreef:fjordjes schreef:Je kan geld inleggen en opnemen van zo'n spaarpotje, en dat staat binnen een seconde op je betaalrekening. Dus dan kun je toch gewoon er wat vanaf halen?
Dat vind ik gedoe. Hoe doe je dat als je geen telefoon bij hebt en plotseling moet tanken of spontaan boodschappen wil doen?
En je weet toch ook niet vooraf wat het gaat kosten?
Citaat:En het moet ook lekker en leuk blijven.
poes schreef:purny schreef:Ik heb volgende week nieuwe schoenen nodig...
Die koop ik nu vaak via zalando lounge of Veepee. Dan heb je echt mooie schoenen aan een klein bedrag.
poes schreef:Timberlands komen wel regelmatig op Veepee of zalando lounge met veel korting en je kan
Altijd terugsturen! Ik heb nu drie paar schoenen van Armani gekocht die echt super mooi zijn en goed zitten aan minder dan de helft van de prijs.
VanHuisUit schreef:@PSvanLot ik vind dat een prachtig initiatief! Maar jij hebt dan een flinke vriezer denk ik?Citaat:Veel vega vlees is overigens niet persé beter voor het milieu.
Ik eet geen 'nep' vleesgebruik noten e.d. of gewoon 'niets'.