Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Achterom schreef:Hier hetzelfde.
En het valt me erg mee hoe groot de Ignite is om mijn pols
[ [url=m/RoSXNC.jpg]Afbeelding[/url] ]
lenaa_tje schreef:Siamsmeesje schreef:Bedankt voor de foto's van de Garmin, weet nu dat ik die niet moet nemen. Dat vind ik dan toch echt te groot op dat smalle polsje van me.
Ik heb de garmin 3s music. Die is volgens mij iets kleiner. Ik wilde rond en wel berichten kunnen lezen. Dat wil op zo een kleine als de fitbit inspire echt niet.
[ [url=m/dCdfmg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar is de Fitbit Inspire HR anders niks? Die is echt heel klein.
Sakura789 schreef:Achterom schreef:Hier hetzelfde.
En het valt me erg mee hoe groot de Ignite is om mijn pols
[ [url=m/RoSXNC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat had ik ook, terwijl als je naar de specs van Coolblue kijkt dit een M formaat horloge is. Ik vond het best spannend, want ik kan bij wijze nog kinderhorloges om, maar hij valt echt best netjes om mijn pols.
Gekocht toen Covid19 begon en ik had geen betere aankoop kunnen doen.
lenaa_tje schreef:Haha gelukkig zo veel verschillende keuzes!
Ik vond vierkant zo hard bij mezelf staan. Mijn horloge draag ik gerust bij een jurkje.
Siamsmeesje schreef:lenaa_tje schreef:Haha gelukkig zo veel verschillende keuzes!
Ik vond vierkant zo hard bij mezelf staan. Mijn horloge draag ik gerust bij een jurkje.
Vierkant is weer het andere uiterste, ik had vroeger vaak langwerpig of klein driehoekig of ovaal...
Apple watch gaat het ook niet worden, heb zelf niets met Apple, en inderdaad vierkant is vaak ook gewoon groot.
Denk dat ik de drie die ik noemde maar eens bij verschillende sites in de vergelijking gooi, want ik blijf toch echt steeds bij deze hangen met wisselende kleine voorkeuren
Mando schreef:Mijn bluetooth oortjes zijn binnen en deze kluns heeft ze geïnstalleerd op de smartwatch... applaus voor mezelf
Zelfs spotify geïnstalleerd.
Dat soort dingen gaan bij mij altijd fout maar tot mijn verbazing had ik muziek
Eigenlijk best erg als je daar zo'n kluns in bent.