Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prrrr schreef:Dat heeft wederhelft dus ook. Maar wij verschillen 40 cm in lengte, dat is echt niet handig. Ik heb een bank en hij heeft een bank
Morrie schreef:wij hebben een 2 zitsbank van IKEA, de naam weet ik ff niet en hij wordt inmiddels niet meer verkocht, maar hij zit veel te laag voor mij, hij staat nu op balken, maar nog te laag om lekker te zitten.
We hebben al getest bij IKEA maar al hun banken zitten te laag voor mij, dus zal ik naar een andere winkel moeten als ik een andere bank wil.
Biks2 schreef:Ik heb mijn oog nu laten vallen op deze: https://www.ikea.com/nl/nl/p/backsalen- ... 2/#content
Alleen wel gek, deze heeft geen veren maar een soort doek? (zie montage filmpje)
De zitting is 180 lang dus languit liggenIk ben 165. De Klippan is 180 maar de zitting is korter (goed dat iemand mij hierop wees).
_San87_ schreef:Wij hebben Ektorp stoelen, die zijn echt werelds, imo. Zou er ook zo een bank van kopen, moest er snel een betaalbare nieuwe moeten komen.
leeslampje schreef:Morrie schreef:wij hebben een 2 zitsbank van IKEA, de naam weet ik ff niet en hij wordt inmiddels niet meer verkocht, maar hij zit veel te laag voor mij, hij staat nu op balken, maar nog te laag om lekker te zitten.
We hebben al getest bij IKEA maar al hun banken zitten te laag voor mij, dus zal ik naar een andere winkel moeten als ik een andere bank wil.
Gokje: een Nockeby? Was niet de goedkoopste, maar wel een heel betaalbare en lage bank die nu niet meer verkocht wordt.