Dus wij alles klaargezet om te beginnen
Zin in!! Eerste gedachte toen de rol open ging.... wauw.. zo tof!!! 

Maar m'n vader zag al snel dat van de onderkant er zo'n 40cm. erg lelijk was afgesneden. Aangezien je de banen tegen elkaar moet plakken, zou je die grillige zijkanten natuurlijk gelijk zien, want dat worden ruimtes tussen de banen..
Maargoed, had ruim ingekocht, dus die 40cm. konden we wel afknippen
Dat afsnijden is geen doen, alleen een machine kan zo recht afsnijden dat de twee delen perfect tegen elkaar komen.. en hoe verder we kijken, hoe groter dat stuk wordt. Later komt m'n vader er nog achter dat er aan de andere kant zo'n baan ribstof gewoon scheef loopt.. het zijn verticale banen, dus als die scheef lopen zie je dat gelijk natuurlijk... En dan is er ook nog een heel stuk waarbij de stof loslaat van de laag die eronder zit, die je vastplakt zegmaar, ook niet de bedoeling...

Dus, wij dat bedrijf gebeld.. Die wisten gelijk wie we waren, want het was met het bestellen van de stalen ook al misgelopen..
en we moesten de foto's maar opsturen.. morgenochtend bellen ze weer. Maar, lekker poedersuiker, want mijn ouders gaan dit weekend op vakantie en wij kunnen zelf echt niet behangen
Plus dat het maken van dat behang al twee weken kost... ben benieuwd hoe dit uiteindelijk opgelost gaat worden, maar leuk is anders. Had me hier zo op verheugd!!!En, morgenochtend wordt de nieuwe vloerbedekking gelegd.... hoop dat dat goed gaat

Gordijnen voor de slaapkamer zijn ook al RUIM over de levertijd heen...
Gaat lekker zo 
Nu onze woede maar richten op de huidige vloerbedekking, want dat moet er nog ff uit

Zo grappig
. Haha hoe dan?
Maar eerst de slaapkamer afmaken
bizar.. zo heftig dat m'n vriend klaar stond om naar de HAP te rijden. Helaas heb ik dit vaker en zit ik daar dan vreselijk pijn te lijden en kunnen ze toch niets vinden.. dan zit ik het liever thuis uit.. maar fijn is 't niet..
Toen het alweer licht werd, ging het ietsje beter en ineens was ik knock out.. nog ff een paar uurtjes geslapen 

In de tussentijd hebben de vrouwen een rondje gelopen, waarna we op het eten hebben zitten wachten 

jullie zijn zo lekker bezig en wat een ruimte
Maar die heeft dan weer een hele mooie mand voor zichzelf 
Wat een heerlijk vloertje zeg... hier kom ik voorlopig niet meer vanaf

Gelukkig kan je daar prima een stukje tussenuit halen en weer aan elkaar koppelen, maar handig is anders