superpony schreef:Leuke foto's. En met een pup kan je er maar beter teveel, dan te weinig maken

Die flexitub dingen hebben we ook. Zag dat Action mooie nieuwe blauwe kleur heeft

En nu weten we meteen van welke ranch Jay komt, hahaha
Goed dat je tussendoor tijd maakt om te rijden. Ik denk dat ik dat te vaak niet doe. Zeker straks weer als ik alles af en naar mijn zin wil hebben, kan ik nogal eens door stomen.....
Een trapgat is wel moeilijk. Ik heb geen fantasie, dus zou het niet weten. Ik kom niet verder dan schilderen, behangen of iets ophangen enzo

Dat is ook zo, hij groeit al veel te hard!! En doet veel teveel leuke dingen 
Hahaha ja z'n brandmerk verraadt het
Rijden tussendoor is wel erg belangrijk hoor, ik moet inderdaad heel bewust er tijd voor vrijmaken, anders gebeurd het niet, maar het is toch zo fijn!!
xoranlover schreef:Wat een leuke update’s heerlijke plek. Ik ken het trapgat probleem. Wij hebben er toen allemaal kleine foto’s opgehangen. Vond ik heel leuk uitzien.
Wat betreft trapgat ben ik ook van plan om met foto's aan de gang te gaan.. en ik denk dan vooral op canvas en hout, dat absorbeert het schelle geluid misschien nog een beetje. En ik kreeg de tip op voor een wandkleed o.i.d. te kijken, dus daar ben ik mij ook op aan het oriënteren! 
k_m schreef:Ik was vandaag in een huis, en die hadden het half geschilderd! Dat zag er echt leuk uit en breekt ook heel erg. Ga even zoeken op pintrest wat ik bedoel!
Oh! Dat klinkt leuk, ben benieuwd 
Met de update helemaal vergeten dat mijn vriend de donderdag vrij is geweest en toen echt héél veel gedaan heeft
Dus bij deze nog even 
Omdat het toch wel nat weer ging worden, en de trailer dus niet in de schuur paste, hebben we het even zo opgelost 

De volière is uitgespoten en schoongemaakt! Konden we gelijk de hogedrukspuit testen, fijn ding! 

Brego is stout geweest....

Daar hoort geen schoen te liggen 
En deze kabel zag er ook heel anders uit.. onze nieuwe coax kabel
Gelukkig kan je daar prima een stukje tussenuit halen en weer aan elkaar koppelen, maar handig is anders 

En we hebben stroom in het minischuilstalletje!! Met oog op de (hopelijk) komende bevalling leek ons dat wel handig. Nu hebben we licht binnen, krijgen ze 2 buitenlampjes en zitten er stopcontacten om evt. een warmelamp op te kunnen hangen, aangezien we toch wel richting de koudere dagen gaan..

Lieve vriendin komt geregeld met Kaatje knuffelen, om d'r te laten wennen dat wij toch stiekem best leuk zijn 

En nog een behind the scenes foto van zondag
Tamme en Splash vonden het maar wat interessant