Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Boras schreef:Misschien zijn ze al uitverkocht, maar kijken kost niets.![]()
In de folder van Lidl staan 3 verschillende Bestway zwembaden inclusief van alles. Heel complete sets voor hele mooie prijzen als ik de folder mag geloven.
Vanaf ma 18 mei alleen op LIDL-SHOP.NL
Boras schreef:We hebben net even bij Kruidvat voor zo'n langwerpig zwembadje voor een tientje gekeken. Helaas op.
We willen ons Bestway zwembad wel opzetten, maar zitten toch met de ongelijke grond in de tuin in de maag. Het loopt vanaf de huisgevel schuin af naar de poort. Vorig jaar leverde dat dus een gevaarlijke situatie op, omdat het zwembad vol zat en kantelde met een enorm geraas.
Balen. We gaan nu niet ons (tussenwoning)tuintje laten egaliseren. Het bad staat deels op het gazon en nog een klein stukje op het stenen looppad. Dan is er nog een stukje border en dan de muur met de buren. Dat was de tuin. We weten even niet hoe we het eenvoudig en goedkoop op kunnen lossen.
elnienjo schreef:Boras schreef:We hebben net even bij Kruidvat voor zo'n langwerpig zwembadje voor een tientje gekeken. Helaas op.
We willen ons Bestway zwembad wel opzetten, maar zitten toch met de ongelijke grond in de tuin in de maag. Het loopt vanaf de huisgevel schuin af naar de poort. Vorig jaar leverde dat dus een gevaarlijke situatie op, omdat het zwembad vol zat en kantelde met een enorm geraas.
Balen. We gaan nu niet ons (tussenwoning)tuintje laten egaliseren. Het bad staat deels op het gazon en nog een klein stukje op het stenen looppad. Dan is er nog een stukje border en dan de muur met de buren. Dat was de tuin. We weten even niet hoe we het eenvoudig en goedkoop op kunnen lossen.
Paar kruiwagens zand er onder? Als het vorig jaar al mis ging, waarom heb je het dan in de herfst/winter niet aangepakt om het te vlakken?
elnienjo schreef:Het water is 21 graden dus het is wel degelijk zwemweer wat mij betreft! De pomp zet ik niet continu aan. Als ik gezwommen heb gaat er 'n product in en dan mag ie weer even rondpompen.
Wel heel goed voor de grasjes natuurlijk, maar nodigt niet echt uit om te gaan zwemmen.
. Kan het gebeuren dat er ergens een klein beetje water uitkomt of is het toch echt een leuk?