ik heb overigens ook al eens getracht voorstrijk aan te brengen met een spuit.... Dit was geen succes, kon ik alle muren weer laten schuren.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gekoppaard schreef:Tip voor de voorstrijk. Meng de voorstrijk 50/50 met de latex. Dan krijg je alles dekkend in 2 keer ipv 1 x voorstrijken en dan nog 2 keer verven. Ik heb deze truc van een schilder en ook zelf toegepast in mijn eigen huis na de verbouwing en het werkte super
ik heb overigens ook al eens getracht voorstrijk aan te brengen met een spuit.... Dit was geen succes, kon ik alle muren weer laten schuren.
Ethelate schreef:@2ijsjes als de verkopers het zelf echt niet wisten, kunnen ze daar mee weg komen. Maar als er duidelijk zichtbaar aan de vloer geknutseld is, kunnen de verkopers zich niet indekken.
Een aankoopkeuring laten doen door iemand die een beton of houten vloer niet kan onderscheiden, zo iemand moet een ander vak zoeken.. dat is wel echt een slechte fout!
Ethelate schreef:Ondanks dat het voor jou nu even niet zo voelt, gaan jullie onwijs hard. Hopelijk snel duidelijkheid over de vloer beneden en volgt daar een flinke vergoeding voor. Succes met verhuizen dit weekend!