Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, zeker met kinderen en katten een fijn ding
Shona_ schreef:Voor de geïnteresseerden; Bol heeft vandaag een Dyson met flinke korting![]()
https://www.bol.com/nl/p/dyson-v6-cord- ... oductImage
Suzanne F. schreef:Shona_ schreef:Voor de geïnteresseerden; Bol heeft vandaag een Dyson met flinke korting![]()
https://www.bol.com/nl/p/dyson-v6-cord- ... oductImage
Mja maar dat is een V6. Ik zou nu toch minimaal voor een V8 gaan als je toch een nieuwe koopt.
Maar aangezien er hier wel veel liefhebbers zijn wou ik het toch even laten zien.
Maar het is eigenlijk totaal onnodig, gekeken naar het feit dat ik ook nog een prijzige LG Rombot robo zuiger in gebruik heb die iedere avond zijn rondje rijdt, én mijn gewone Miele welke het nog prima doet...maar er wordt ook wel iedere dag veel zand, stof, hondenharen en hooi mee naar binnen gebracht, en eigenlijk ruimt de robot dat maar deels op, en knal ik met m’n lompe Miele meestal de plinten van de muur en en en...wat zou het eerstvolgende moment van een goeie aanbieding zijn? Sinterklaas? Ik denk niet dat ik nog zo lang kan wachten
MissWeenie schreef:Hier iedereen nog steeds enthousiast? Ik ben eigenlijk allang om en wéét dat ik de Dyson V8 Absolute moet hebbenMaar het is eigenlijk totaal onnodig, gekeken naar het feit dat ik ook nog een prijzige LG Rombot robo zuiger in gebruik heb die iedere avond zijn rondje rijdt, én mijn gewone Miele welke het nog prima doet...maar er wordt ook wel iedere dag veel zand, stof, hondenharen en hooi mee naar binnen gebracht, en eigenlijk ruimt de robot dat maar deels op, en knal ik met m’n lompe Miele meestal de plinten van de muur en en en...wat zou het eerstvolgende moment van een goeie aanbieding zijn? Sinterklaas? Ik denk niet dat ik nog zo lang kan wachten
En dan de Miele vooral voor de bijkeuken waar de honden binnenkomen en s’avonds slapen, die ruimte wordt het meest smerig, voor mijn gevoel ‘spaar’ ik m’n nieuweDyson dan een beetje (wat weer geheel achterlijk is want daar is ie juist voor
)
We waren naar een B&B geweest met 2 honden (amerikaanse akita en een alaskan malamute dus veeeeel haar!) en ik heb boven 3 slaapkamers + badkamers kunnen doen en beneden de tv-kamer, keuken en de eetkamer. In bijna elke kamer lag ook nog eens een lekkere mat en daar bleef natuurlijk veel haar aan hangen! Ik heb wel een paar keer het bakje leeg moeten maken, maar verder haalde hij heel goed de haren van de matten af én ik was verbaasd dat ik er toch zoveel(eigenlijk elke ruimte behalve het inkomhalletje, maar eerlijk: hij was niet opgeladen toen we hem meenamen!) mee kon stofzuigen! Ik heb trouwens 'maar' de V7
Suzanne F. schreef:DatBenIkNou schreef:Ik ben er ook blij mee, vind in tegenstelling tot hierboven echter dat de accu wel snel leeg is. Beneden de voordeurmat en de woonkamer en verder kom ik niet.
Dan heb je hem op de max stand denk ik. Ik zuig er een heel huis mee incl trappen.