Snoerloze steelstofzuiger: de moeite waard?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Beau_Myrthe

Re: Snoerloze steelstofzuiger: de moeite waard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 19:50

Dyson heeft toch ook een test periode? Dat je hem retour mag doen als die niet bevalt.

Wij (beter gezegd ik) hebben er absoluut geen spijt van. Ik pak hem zoveel vaker en ben zeer te spreken over de zuigkracht van de v8.

Bjarni

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 20:45

Ook hier een vriend die absoluut het geld niet wilde uitgeven voor een Dyson, dus die kwam thuis met een Samsung van ik geloof €170 ofzo, nog een klap geld en heel te reden waren we er niet over, moest nog heel vaak mijn stofzuiger met snoer erbij pakken.
Na een aantal enthousiaste verhalen van vrienden over de Dyson, ik die steeds aan het mopperen was over de Samsung en schoonouders die ons een cadeautje wilden geven uiteindelijk toch een Dyson V8 gekocht. Wij vinden hem ideaal, hadden we gelijk moeten doen.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:22

Bedankt:) ik weet ook dat jullie gelijk hebben en daarom besloten om geen €150 uit te geven aan een 2e handse dan beter wat meer geld aan een nieuwe.

Wat ik nu dan wel ga doen ben ik nog niet over uit.
Ben vrijdag 40 weken zwanger en wacht toch nog even af na de bevalling hoe ik er dan over denk. En of ik dat geld echt daar aan uit wil geven of toch iets nodig nog heb voor de baby.

Maar met mijn hormonen kan ik ook ineens morgen weer besluiten er wel 1 te halen :')

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:33

De Philips kun je 60 dagen uitproberen, maar no way dat die hier teruggaat :'), zeker met kinderen en katten een fijn ding

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 23:16

Volgens mij kun je bij Coolblue ook binnen een bepaalde tijd terug sturen als je toch niet tevreden bent.

Shona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 08:40

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 10:23

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 10:24

Dat is wel een hele mooie aanbieding.

Shona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 11:37

Suzanne F. schreef:
Shona_ schreef:
Voor de geïnteresseerden; Bol heeft vandaag een Dyson met flinke korting :)

https://www.bol.com/nl/p/dyson-v6-cord- ... oductImage

Mja maar dat is een V6. Ik zou nu toch minimaal voor een V8 gaan als je toch een nieuwe koopt.

Ik heb er verder geen verstand van hoor, ik vervloek Dysons :') Maar aangezien er hier wel veel liefhebbers zijn wou ik het toch even laten zien.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 12:49

Hier gister de Rowenta Air Force 460 gekocht.
90 dagen proef periode.
Lag in dezelfde prijsklasse als de dyson v7 origin waar we ook naar keken.
Maar deze was sneller opgeladen, en hoef je het knopje niet ingedrukt te houden met zuigen wat voor mij erg fijn is.
Ben heel benieuwd hoe ie gaat bevallen.

Vroeger goedkopere aeg gehad maar die ging vrij snel kapot en zuigkracht was niet alles.
Maar het gemak mis je, dus nu toch weer overstag gegaan.

MissWeenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 09:58

Hier iedereen nog steeds enthousiast? Ik ben eigenlijk allang om en wéét dat ik de Dyson V8 Absolute moet hebben :') Maar het is eigenlijk totaal onnodig, gekeken naar het feit dat ik ook nog een prijzige LG Rombot robo zuiger in gebruik heb die iedere avond zijn rondje rijdt, én mijn gewone Miele welke het nog prima doet...maar er wordt ook wel iedere dag veel zand, stof, hondenharen en hooi mee naar binnen gebracht, en eigenlijk ruimt de robot dat maar deels op, en knal ik met m’n lompe Miele meestal de plinten van de muur en en en...wat zou het eerstvolgende moment van een goeie aanbieding zijn? Sinterklaas? Ik denk niet dat ik nog zo lang kan wachten :o

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 10:16

Er is een v11 uit, dus ik denk dat de oudere modellen snel goedkoper worden.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 11:03

Hier nog steeds ontzettend tevreden

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 11:34

MissWeenie schreef:
Hier iedereen nog steeds enthousiast? Ik ben eigenlijk allang om en wéét dat ik de Dyson V8 Absolute moet hebben :') Maar het is eigenlijk totaal onnodig, gekeken naar het feit dat ik ook nog een prijzige LG Rombot robo zuiger in gebruik heb die iedere avond zijn rondje rijdt, én mijn gewone Miele welke het nog prima doet...maar er wordt ook wel iedere dag veel zand, stof, hondenharen en hooi mee naar binnen gebracht, en eigenlijk ruimt de robot dat maar deels op, en knal ik met m’n lompe Miele meestal de plinten van de muur en en en...wat zou het eerstvolgende moment van een goeie aanbieding zijn? Sinterklaas? Ik denk niet dat ik nog zo lang kan wachten :o

Ik heb ook een Mieke, een robot en toch ook nog de dyson. De dyson pak ik snel om even onder de tafel, rond te kattenbak te zuigen. Ook heel handig om de auto mee schoon te maken of ff snel de badkamer vloer. De Mieke wordt alleen nog gebruikt bij het grote schoonmaakwerk.

MissWeenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 11:56

Dat is ook een beetje mijn insteek: iedere dag gewoon 1x de robot aan om het ergste op te ruimen, en dan de Dyson gewoon lekker makkelijk kunnen pakken om tussendoor zonder gezeul de rest bij te houden en ook de meubels eens wat vaker te kunnen ontharen :o En dan de Miele vooral voor de bijkeuken waar de honden binnenkomen en s’avonds slapen, die ruimte wordt het meest smerig, voor mijn gevoel ‘spaar’ ik m’n nieuweDyson dan een beetje (wat weer geheel achterlijk is want daar is ie juist voor _O- )

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 14:32

Ik zou nooit meer anders willen, klinkt misschien overdreven maar het was echt de aankoop van het jaar.

Eerder baalde ik als er eens iets viel (gebeurt regelmatig met een dreumes in huis) omdat ik dan 'helemaal' de stofzuiger moest pakken. Nu trek ik gewoon die Dyson van de muur en klaar is Kees. #teamdyson *\o/*

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 19:52

Ik zou ook niet anders meer willen, nog nooit zo vaak de stofzuiger door huis gehaald in de week. :o

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 21:48

Hier toevallig ook super tevreden vandaag :D We waren naar een B&B geweest met 2 honden (amerikaanse akita en een alaskan malamute dus veeeeel haar!) en ik heb boven 3 slaapkamers + badkamers kunnen doen en beneden de tv-kamer, keuken en de eetkamer. In bijna elke kamer lag ook nog eens een lekkere mat en daar bleef natuurlijk veel haar aan hangen! Ik heb wel een paar keer het bakje leeg moeten maken, maar verder haalde hij heel goed de haren van de matten af én ik was verbaasd dat ik er toch zoveel(eigenlijk elke ruimte behalve het inkomhalletje, maar eerlijk: hij was niet opgeladen toen we hem meenamen!) mee kon stofzuigen! Ik heb trouwens 'maar' de V7 :Y)

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 22:10

Hier ook nog geen seconde spijt, nu 9 maanden in bezit. Zelfs mijn auto wordt netjes bijgehouden, loop zo met dat ding naar buiten, binnen een paar minuten weer geregeld :D

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 08:09

Ik ben er ook blij mee, vind in tegenstelling tot hierboven echter dat de accu wel snel leeg is. Beneden de voordeurmat en de woonkamer en verder kom ik niet.

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 14:22

DatBenIkNou schreef:
Ik ben er ook blij mee, vind in tegenstelling tot hierboven echter dat de accu wel snel leeg is. Beneden de voordeurmat en de woonkamer en verder kom ik niet.

Heb je hem dan altijd op max staan? Ik zuig bijna heel het huis met dat ding in 1 keer.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 19:49

DatBenIkNou schreef:

Dan heb je hem op de max stand denk ik. Ik zuig er een heel huis mee incl trappen.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 19:58

Ik heb sinds kort een snoerloze dyson (oud model) en ben er super blij mee!
Zuig er de woonkamer, keuken, hal, serre, kattenkamer, bijkeukens (2) en de badkamer mee en dan is hij nog niet leeg.

Ideaal. 1x per week grondig met de snoer stofzuiger en verder dagelijks/om de dag met de snoerloze.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 08:42

Suzanne F. schreef:
DatBenIkNou schreef:

Dan heb je hem op de max stand denk ik. Ik zuig er een heel huis mee incl trappen.

Dat klopt inderdaad, zal dat eens anders gaan doen.

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 08:48

fijn om de positieve reacties over de dyson te lezen. Wij willen er ook een aanschaffen namelijk. Hebben drie honden en 2 katten en dan nog de verdwaalde paardenharen. Wil er eentje die je indd snel pakt en die je door het hele huis kunt gebruiken.