Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
nanka schreef:nanka schreef:Hoekje gepimpt met trapje en nieuw kussen!
[ [url=m/gmYTMN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sorry late reactie, maar er waren een aantal die vroegen of ik hier wel eens zit.
Ja zeker! Anders hadden we wel een kast ofzo hier neergezet.
Maar voornamelijk wordt onze fijne / nieuwe bank gebruikt.
[ [url=m/gdJJUF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ilsey schreef:Boven onze sofa in de living hingen drie kaders die ik zelf gemaakt had, met elk een silhouette van onze 3 honden in oud behangpapier uitgesneden._Lorette_ schreef:Heeft iemand toevallig een groene muur gecombineerd met lichtgrijze muren? Zo ja, mag ik een fotootje zien?![]()
Ik vind één muur te wit en wil hem graag een kleurtje geven, maar hij moet wel matchen met de Lagune Green muur die ernaast zit.
de vorige vorige eigenaars van ons vorige huis hadden groen en grijs gedaan. Ik vond het helemaal niet mooi. Maar hangt er van af welk groen en welk grijs denk ik![]()
[ Afbeelding ]
nanka schreef:Sorry late reactie, maar er waren een aantal die vroegen of ik hier wel eens zit.
karin1985 schreef:dems75 schreef:
heb je hier ook een instructie voor. Ik wil dat ook graag
nanka schreef:nanka schreef:Hoekje gepimpt met trapje en nieuw kussen!
[ [url=m/gmYTMN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sorry late reactie, maar er waren een aantal die vroegen of ik hier wel eens zit.
MoniqueT schreef:Wij gaan over een paar weken weer naar Nederland en daar gaan we sowieso het televisiemeubel vervangen, is veel te klein voor de TV die we hier uit Spanje gaan meenemen. Ik wil graag een zwevend TV-meubel, Sonos Beam onder de TV en mooie plank erboven. Denk dat ik er wel een beetje uit ben wat het gaat worden, al vind ik die pootjes ook wel wat hebben (kan ook zwevend).
[ [url=m/JlHx9C.png]Afbeelding[/url] ]
Dressoir moet er ook uit en zal in dezelfde stijl worden. Wat er nu staat is echt van een hele goedkope serie, beetje waaibomenhoutEn ja, ik erger me al een tijdje aan die kleur Leem achter het dressoir, past gewoon niet meer bij de rest.
Wat vinden jullie van dat donkere (visualiser van Flexa gebruikt)? Ik zal toch nog even goed met kleurstalen moeten kijken welke kleur precies past, maar ik moet manlief ook nog overtuigen![]()
[ [url=m/M0mtW9.jpg]Afbeelding[/url] ]