01San schreef:Marcella schreef:Daar teken ik voor.... Ik ook graaaaaaagHet is inmiddels verzet naar maandag.... Maar het komt wel.
Wie hoorde vanacht ook die keiharde knal die je hoorde weg golven? wow dat ging hard, geen bliksem gezien.
Zo'n knal hadden wij hier gistermorgen (zw.prov.utr) ik stond net op stal en BOEM ! Verder hier tot nu toe buitjes met hagel en aardig wat wind.
Bloodymary schreef:Maar, vanaf vrijdag voor langere tijd droog en zonnig!Helaas hier niet weeronline geeft voor alle dagen regen aan. Hier was het vanmorgen behoorlijk wit! Nu alleen maar regen.
M_aris schreef:Bloodymary schreef:Maar, vanaf vrijdag voor langere tijd droog en zonnig!Helaas hier niet weeronline geeft voor alle dagen regen aan. Hier was het vanmorgen behoorlijk wit! Nu alleen maar regen. Dat was gisteren. Het is inmiddels opgeschoven naar maandag...
Net nog even genoten van het zonnetje op de moestuin....enige jammere was het gemene koude harde wind.
Hier ook, zit aan de noordwest kust...... Bah, moet zo ook naar mijn werk, maar zou het fijner vinden om mijn paarden in de gaten te kunnen houden. Hopelijk kan ik vanmiddag eerder naar huis, kijken of ze niet weggewaaid zijn