Overlast buurman wat te doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

meggiemeg

Re: Overlast buurman wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 16:14

Vindt iedereen het normaal dan dat de buitenwereld mee kan genieten van jullie liefdesleven?
Dat het een keer gebeurt oké dat kan, maar vaker? En zeker als het aangegeven wordt?
Blijkbaar ben ik heel ouderwets daarin maar dat is iets tussen mij en mijn man en daar hoeft een ander niet (tegen wil en dank) van mee te genieten.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 07:35

Ik kan me voorstellen dat je je ontzettend irriteert en er wakker van ligt, ik denk dat ik daar ook zeker last van zou hebben.
Je doet je best om het op te lossen, door de ramen te sluiten én oordoppen te gebruiken én vriendelijke berichtjes te sturen én je vriend gaat langs om het persoonlijk uit te leggen dat het vervelend is.

What more can you do....

Ik denk dat als de overlast blijft, je zeker kan klagen bij de verhuurder of weet ik waar je moet zijn.
De buurman moet uiteraard zelf weten wat hij doet en laat in zijn woning, maar er zijn gewoon (ongeschreven) regels dat je rekening houdt met de buren en niet voor overlast zorgt, zeker niet snachts.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-17 08:20

Goed nieuws (althans voor nu) ik heb vannacht heerlijk geslapen! Geen herrie en geen gedoe, heerlijk! Misschien kunnen zij ook niet eeuwig doorgaan met s nachts wakker zijn *\o/*

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 09:27

Het was ook een beetje fris vannacht om buiten te zitten. Of misschien is haar vakantie wel afgelopen. Wat hier al gezegd werd, dit blijft heus niet altijd doorgaan.

Beretto

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 09:28

Wat fijn dat je goed geslapen hebt en ook dat je de situatie niet op scherp hebt gezet Door het inschakelen van de verhuurder enz.
Ik denk nl dat dat de verhoudingen niet had verbeterd en dat je nog meer last had gekregen.
Hoop voor je dat t zo blijft en nodig de buur alsnog uit voor een borrel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 09:28

Wat zal jij het rotweer roemen die er de komende tijd aankomt, ts :D }>

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 17:34

Ik heb alleen jouw berichten gelezen..

Ik zou mij er ook aan storen. Ga lekker overdag in je bubbelbad liggen weken of tot een uur of 23.. maar waarom om 3 uur.. elke nacht..

En krikgeluiden hoef ik óók niet. Verbazend dat er hier zoveel geen moeite mee zouden hebben.. vraag me af of dat nog zo is na een week slechte nachten..

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 18:08

Vannacht zal hij ook wel binnen blijven denk ik zo...

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 18:37

Toen ik nog in nl woonde hoorde ik mijn buren ook regelmatig krikken...toen ik hun (volwassen) zoon vroeg of hij een vriendinnetje had of dat zijn ouders het druk hadden was dat heel snel over :D :D (ik stoorde me er trouwens niet echt aan...vond het wel amusant eigenlijk).

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 19:31

Volgende keer in je bikini met handdoekje om je schouder fles wijn in je handen over de schutting vragen of jullie erbij mogen komen zitten.
Als je dan toch niet kan slapen dan van de nood een deugd maken.

Áls hij positief antwoord dan ook de stap maar zetten.

Dan maar niet denken aan al die zwemmende zaadcellen in de jacuzzi.
Wie weet komt het tot een goed gesprek.
_O-

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-17 19:36

Mando schreef:
Volgende keer in je bikini met handdoekje om je schouder fles wijn in je handen over de schutting vragen of jullie erbij mogen komen zitten.
Als je dan toch niet kan slapen dan van de nood een deugd maken.

Áls hij positief antwoord dan ook de stap maar zetten.

Dan maar niet denken aan al die zwemmende zaadcellen in de jacuzzi.
Wie weet komt het tot een goed gesprek.
_O-

Hahaha ik denk dat als ze mij in bikini zien de sexuele driften wel even over zijn :')

Denk dat t vanavond ook te koud is :D heerlijk!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 19:40

_O-

Dán maar iedere avond er staan.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-17 08:45

Vannacht om half 1 had de buurman het lumineuze idee om met een grote zaklamp uit het raam te gaan hangen en op de huizen van achterburen te schijnen >;) Die jongen is gewoon helemaal van t padje sinds die meid bij hem is. Hoop dat andere buren hem ook een keer zat zijn.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 09:36

naja wat een mafkees

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 09:37

Wat een pannenkoek. :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 09:42

Misschien de verhuurder/woningeigenaar eens inseinen?

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-17 09:53

Tja ik heb er nu zelf niet mega veel last van, in elk geval niet meer zoals laatst dat ze uren in het bubbelbad zitten. Van het weekend wel tot laat (uur of 2) harde muziek bij de buurman binnen wat we bij ons binnen horen maar daar slaap ik wel doorheen. Wil het ook niet op de spits drijven maar t moet ook niet weer erger worden. Feit is wel dat hij van een stille muis die een paar keer per dag met zn hoofd richting de stoeptegels z'n hond uitlaat naar een wild feestbeest is veranderd.. wat vrouwen met een man kunnen doen.. :')

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 10:36

Hoe oud is hij dan?

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 10:39

Gewoon je buren een melding laten doen over hem bij de verhuurder, desnoods doe je het samen met hun, maar dan moet de verhuurder wel een keer ingrijpen en actie ondernemen.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-17 10:46

Buurman is in de 30. Zijn ook geen goedkope huizen waarin we wonen en hij zal ook een flinke huur betalen gok ik. Laatste huizen zijn net onder 4ton verkocht.

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 12:57

Haha, wie weet first date?

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-17 08:25

Haha dan duurt die al 3 weken :P

Spraken gisteren per toeval een achterbuurman en die vroeg of wij geen last hadden van de buurman... we zijn dus niet de enigen die er last van hebben. Hij schijnt tijdens onze vakantie tot laat een feest te hebben gehouden in zijn tuin met een muziekinstallatie enz. Achterbuurman is toen heel kwaad geweest en heeft uit t raam geschreeuwd. Hij gaf aan dat hij maar 1 keer een waarschuwing deed en als meneer de dj wilde uithangen hij maar op een hutje op de heide moest gaan wonen 8-)

Gelukkig zijn we dus niet de enigen die last hebben van de buurman dus als het weer erger wordt staan we niet alleen.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 08:52

Toch fijn dat je niet de enige bent!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 09:01

Kijk aan, met zijn tweeën sta je alweer sterker als het nodig is. En ondanks dat de situatie heel vervelend is, is het wel fijn dat jullie schijnbaar niet de enigen zijn en dat het echt niet alleen maar aan jullie ligt.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 09:08

Fijn dat je nu niet alleen staat! En idd een dagboek bij houden met wanneer het mis gaat.
Dan heb je iig een dossier.

Zelf hebben we hier in de straat een vrouw met enorm schelle stem die om een uur of 2 's nachts nog haar hond Smeagol (ja, zo heet dat beest echt) gaat uitlaten. Nou is het een kruising chihuahua met naakthond, dus hij doet zijn naam ook wel eer aan :')
Hij luistert alleen voor geen meter en ze laat hem altijd op het veld voor ons huis los, en dan is het dus een half uur lang: 'SMEAGOL, HIERRRRR, KOM BIJ MAMA. SMEAGOL, DOE EEN POEPJE!' en dat beest maar keffen naar iedere grasspriet >;)
:') Echt, het is dat ik zelf al enorm slecht slaap, anders was ik helemaal not amused geweest.
Laatst ging ik rond dat tijdstip mijn eigen hond (witte herder dus een stukje groter) uit te laten. Toen had Smeagol opeens een stuk minder praatjes }>