Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

sabine1979 schreef:Donderdag 17 uur moet ik eruit zijn.
Gister bod gehad van verhuurders.
Geaccepteerd.
Gelijk begonnen met inpakken.
Opslagruimte en vrij van het werk geregeld,
morgen beginnen met leeghalen
maar dat ik het super vind wist je natuurlijk al
We krijgen dus nog steeds het appartement op de derde verdieping (dus BG - 1 - 2- 3, volgens mij heet dat in NL de vierde verdieping of ben ik nou in de war?). Het is volledig nieuw, nadat de appartementen zijn opgeknapt heeft er nog niemand in gewoond. We hebben al een keuken en een badkamer, maar daar is alles mee gezegd. Dit wisten we natuurlijk wel allemaal al.
en ik ben zo benieuwd naar mijn nieuwe woonplaats, de omgeving, de skigebieden, de pensionstal voor mijn paard en mijn sollicitatiegesprek die alvast op de planning staat!!
knabbelgirl schreef:@Barramundi: Oh gaaf een echte Queenslander! Mooi lekkere tuin ook!
)
maar hoop dat het niet erg is dat ik mee blijf kletsen, samen uit samen thuis ofzo hihi
geen idee wat ik me er bij voor moet stellen overigens. Bij het woord fire pit zie ik eerst een kuil in de grond voor me, waarin je vuur kan maken
en anders een vuurton of iets dergelijks? 
Ik zou het als koper juist op prijs stellen! Je weet niet of iemand direct alle ruimtes wil aanpakken of in fases, dus zou altijd overleggen.

Er is een filmpje ergens van een meisje die dat doet nadat ze haar vriend betrapt heeft op vreemdgaan)
Nog een paar dagen, dan kunnen we uitpakken!! Ben het leven uit dozen en tassen alweer zat eigenlijk. Barramundi schreef:Jeetje Sabine!! Kan me voorstellen dat je hem wel zijn nek wilde omdraaien! Gelukkig bleef je moeder rustig, maar wat een eikel zeg!
(Kun je niet stiekum een stukje vis in de gordijnen naaien ofzoEr is een filmpje ergens van een meisje die dat doet nadat ze haar vriend betrapt heeft op vreemdgaan)
Gelukkig is je gevleugelde vriendje er weer bovenop gekomen!
Ook fijn een paar van die dozen dan lol. Kan me voorstellen dat je blij bent weer alles uit te kunnen pakken. Is wel lang genoeg geweest he!