vonneke schreef:Wiifke wat zijn geaarde wanden?
Net als de aarde van een stopcontact zijn onze muren in de douchecabine voorzien van een soort van netten die aangesloten zijn op de aarde pen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
GamblersCup schreef:Prachtige badkamers en tegels zie ik voorbij komen...!
Vraagje aan de mensen met een bank voor de cv: neemt dat niet veel warmte weg?
pNg schreef:Leuk topic. Ik lees graag mee.
Wij hebben 2 jaar geleden een huis gekocht in Duitsland en hebben eerst op de beneden verdieping alles aangepakt. nieuw toilet, keuken, vloeren, wanden laten stucen. Het was erg oud en jaren niks aan gedaan. Gelukkig zitten er kunstof kozijnen in dus daar hadden we geen omkijken na.
We slapen op het moment nog steeds beneden. (daar hebben we ook 1 slaapkamer.)
Boven zijn we nu nog druk aan het isoleren.
We hebben 3 slaapkamers boven en nog een ruimte waar de badkamer moet komen in de toekomst.
Zoals vaak in Duitsland is ook ons huis volledig onderkelderd. Het gekke is alleen dat ook de badkamer zich daar bevind haha. We zijn er inmiddels aan gewent en omdat we toch op de begane grond slapen maakt het nu voor ons niet veel uit. Maar zodra boven alles af is gaan we lekker boven slapen en willen daar uiteraard ook een badkamer maken. Wel zo handig.
Zal binnenkort proberen foto's te plaatsen als jullie dat leuk vinden.
knabbelgirl schreef:GamblersCup schreef:Prachtige badkamers en tegels zie ik voorbij komen...!
Vraagje aan de mensen met een bank voor de cv: neemt dat niet veel warmte weg?
Kwa warmte merkte ik in mijn vorige huis echt geen verschil. Hooguit dat mijn leren bank het niet heel fijn vond hihipNg schreef:Leuk topic. Ik lees graag mee.
Wij hebben 2 jaar geleden een huis gekocht in Duitsland en hebben eerst op de beneden verdieping alles aangepakt. nieuw toilet, keuken, vloeren, wanden laten stucen. Het was erg oud en jaren niks aan gedaan. Gelukkig zitten er kunstof kozijnen in dus daar hadden we geen omkijken na.
We slapen op het moment nog steeds beneden. (daar hebben we ook 1 slaapkamer.)
Boven zijn we nu nog druk aan het isoleren.
We hebben 3 slaapkamers boven en nog een ruimte waar de badkamer moet komen in de toekomst.
Zoals vaak in Duitsland is ook ons huis volledig onderkelderd. Het gekke is alleen dat ook de badkamer zich daar bevind haha. We zijn er inmiddels aan gewent en omdat we toch op de begane grond slapen maakt het nu voor ons niet veel uit. Maar zodra boven alles af is gaan we lekker boven slapen en willen daar uiteraard ook een badkamer maken. Wel zo handig.
Zal binnenkort proberen foto's te plaatsen als jullie dat leuk vinden.
Wat is onderkelderd
Klinkt als een flink project zeg! Doen jullie het meeste zelf? Ben benieuwd naar foto's, altijd leuk!
Zijn hier mensen die hun wasmachine en droger gestapeld hebben? Welke hebben jullie onderop staan en hebben jullie er nog iets tussen? Ik ga na de verhuizing stapelen, en wilde wasmachine bovenop doen, maar ouders zeiden dat beneden beter was. Dacht om er zo'n tussenplaat met waterbak tussen te doen, maar als hij beneden staat gaat hij daar natuurlijk onder, weet alleen niet o er dan nog iets tussen moet. Ik dacht van wel maar hoor overal van niet?