Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_ENGEL_ schreef:Wie heeft de tip om je glazen douche cabine stralend te houden? Let betreft een cabine op een natuurstenen zwarte douchebak. Ik kan dus geen azijn of chloor gebruiken.
JustMe8484 schreef:De vader van mijn ex wilde dat we na elke douche beurt de glazen deur met koud water afspoelden en met een handdoek droog maakten. Deur bleef erg mooi...
_ENGEL_ schreef:Paardcool schreef:Iemand gouden tip voor watervlek in een stoffenbank. De bank is moneteel nog vochtig
De rest van het kussen met een vochtige doek afnemen, zodat hij gelijkmatig nat word zeg maar. Betreft een suedino stof?
Wie heeft de tip om je glazen douche cabine stralend te houden? Let betreft een cabine op een natuurstenen zwarte douchebak. Ik kan dus geen azijn of chloor gebruiken.
_ENGEL_ schreef:Cabine word nagspoeld met koud water en met een trekker droogegemaakt. Waarschijnlijk erg hard water hiet
JustMe8484 schreef:En hoe krijg ik een vloer (Zijl)echt hygiënisch schoon? Hond poept en plast regelmatig in huis. Het vieze gedeelte wordt altijd, ruim eromheen, schoongemaakt met allesreiniger, maar ik vraag me af of dat nou echt genoeg is. Twee kleine kids en er wordt zo nu en dan toch een stuk brood oid op de vloer gevonden en op gegeten...
ReadTheRulez schreef:Stofzuigervraagje!
Hoe krijg je de borstels onderaan de stofzuiger weer zacht?
Deze zijn door al het vuil keihard geworden
Siesjuh schreef:ReadTheRulez schreef:Stofzuigervraagje!
Hoe krijg je de borstels onderaan de stofzuiger weer zacht?
Deze zijn door al het vuil keihard geworden
Je bedoelt waar je mee zuigt? Een nachtje in de biotex (nu lijkt het of ik aandelen heb ofzo, maar dat spul werkt echt super!) en dan uitspoelen en goed laten drogen
smit_ilse schreef:Heeft er iemand een tip hoe ik mijn handdoeken kan gebruiken om je af te drogen? Ze drogen totaal niet. Gebruik geen wasverzachter en buiten ophangen zodat ze harder zijn dan in de droger werkt ook niet.
smit_ilse schreef:Heeft er iemand een tip hoe ik mijn handdoeken kan gebruiken om je af te drogen? Ze drogen totaal niet. Gebruik geen wasverzachter en buiten ophangen zodat ze harder zijn dan in de droger werkt ook niet.
Citaat:Nieuwe handdoeken? Leg ze even in een teiltje met azijn voor 2 uurtjes. Dan in de wasmachine goed wassen. De handdoeken absorberen veel meer vocht! En ze zijn heerlijk zacht! Ook toe te passen voor theedoeken. Werkt geweldig.
mystery1980 schreef:Iemand tips voor de bakjes die ik klaar zet voor mijn paard? Ik doe er omega olie in en die trekt dus zo in het plastic dat het na een dag weken in heet water er nog niet uit is.
Shanna schreef:Heeeeeel goed ontvetten en schoonmaken. Maar dan echt tot je doekjes niet meer bruin van het teer zijn. En daarna dichtsmeren met goede lak ofzo?
J0anieke schreef:smit_ilse schreef:Heeft er iemand een tip hoe ik mijn handdoeken kan gebruiken om je af te drogen? Ze drogen totaal niet. Gebruik geen wasverzachter en buiten ophangen zodat ze harder zijn dan in de droger werkt ook niet.
Het ligt meestal dan aan de stof waarvan ze gemaakt zijn, sommige stoffen absorberen zowat geen vocht, waardoor hij dus niet goed afdroogt.
En googelen:Citaat:Nieuwe handdoeken? Leg ze even in een teiltje met azijn voor 2 uurtjes. Dan in de wasmachine goed wassen. De handdoeken absorberen veel meer vocht! En ze zijn heerlijk zacht! Ook toe te passen voor theedoeken. Werkt geweldig.