Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deflin schreef:Even een vraagje voor jullie experts!
Maken jullie veel gebruik van de activity trackers ? En ik ben zelf op zoek naar 1, zie alleen door de bomen het bos niet meer.
Ik wil graag een met de volgende opties;
-waterdicht
-gps die ook vertaald naar een route, ( weet niet of dat standaard is met gps? Dat je een route kunt zien op je telefoon)
- hartslag meter.
Overige opties zijn welkom
Had zelf al een beetje mijn interesse in de Garmin vivosmart hr+ maar vindt het ook weer zoveel geld voor iets waarvan ik niet zeker weet dat ik het heel veel zal gebruiken.
merel_gomez schreef:Delfin: welke is het geworden?
Ik ben mij al 3 dagen aan het inlezen Tomtom 3, polar 340 zijn tot nu over gebleven wat de voorkeur heeft . Zag nu ook de garmin ....zoveel keus..
heb wel dunne smalle pols dus wil ook niet te grof...
merel_gomez schreef:Delfin: welke is het geworden?
Ik ben mij al 3 dagen aan het inlezen Tomtom 3, polar 340 zijn tot nu over gebleven wat de voorkeur heeft . Zag nu ook de garmin ....zoveel keus..
deflin schreef:merel_gomez schreef:Delfin: welke is het geworden?
Het is de Garmin vivosmart hr+ Geworden ! En ben er echt super super blij mee !!
__Leonie schreef:Ik kwam er gisteren achter dat de fitbit en Garmin blijkbaar niet compitabel zijn met het telefoon merk Huawei. Misschien een goede tip voor hier, want die van mij kan ik nu terug brengen helaas.