Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kwita schreef:Oh die ikea mamut kast....mijn dochtertje haar hartje is gestolen, die wilt ze ook!![]()
Moet zeggen wat een goed idee, is het een stevige kast en hoelang heb je hem al?
_Alarm_wlkp schreef:Ik heb de softshell jas en allweather jas van de liddl.
Beide paarse kleur en in de maat S.
Passen netjes, softshell iets ruimer dan de allweather.
Ik heb deze voor trainen met de honden.
Voor de rest volg ik leuk
Zoek nog een fijne jas en vind de kleur toch wel leuk lijken zo 

De softshell is dan misschien wat voor mn ma
Olympia96 schreef:Ik vind het helemaal niet zo goed werken dat Action haarserum. Ben cowboy magic gewend en dat is volgens mij in verhouding goedkoper omdat je veel minder nodig hebt...
Azmay schreef:Olympia96 schreef:Ik vind het helemaal niet zo goed werken dat Action haarserum. Ben cowboy magic gewend en dat is volgens mij in verhouding goedkoper omdat je veel minder nodig hebt...
Ik doe ook al jaren met mijn 500ml fles CM (10 jaar om precies te zijn). Hoe het maar 1x in de maand te gebruiken en dan een heel klein beetje.
Heb wel ooit van dat spul geprobeerd wat je moet schudden en dan mengt de oranje vloeistof met de witte, ruikt lekker maar doet het echt veel minder goed.
wortelsussie schreef:Even off topic, is het voordeliger een grote fles van cm anti klit te kopen ipv een tubetje van €15? Ik doe nu ongeveer steeds 3/4 jaar met zoon tube en heb het vooral in de winter minstens 3 keer in de week nodig (tegen jeuk op staartwortel)
heb een 5 liter kan voor net 20 euro