Groet Karin.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hilary schreef:Mooi ontwerp idd! Ik zou wel de schuilstallen opnemen in de track. Ik merk aan onze paarden dat ze momenteel door de hoeveelheid dazen graag in de schuilstallen staan ipv op de wei of onder de bomen.
vandaag een beetje dood na een hele dag werken, morgen ga 'k het ontwerp eens bestuderen, ziet er nog best ingewikkeld uit 

die was totaal overwoekerd en zat ook vast op de graszoden. Nu terug een werkende poort
moet nog wel wat opgefrist worden maar al een goeie verbetering.

Ik ben benieuwd wat de paarden ervan vinden morgen
!
denk zeker drie meter lang. Mijn vriend en zijn vader hebben zeker een halfuur staan steken met de spades eer het ding uitgegraven was
) en ook nog een ploeg. Maarrr we hebben geen tractor en gaan dat ook niet meteen kopen. Voor werken op de wei vraag 'k een boer of loonwerker uit de buurt. Wie weet dat we later zelf nog wel investeren in een tractor (hoop het!) maar voor nu even niet haalbaar qua financiën 
Elska is zo'n popje, dat doe je een dame toch niet aan
Maar ik las dat je er al een andere bestemming voor hebt... Haast jammer, hihi! Desondanks ziet het er erg goed uit!
palousa_boy schreef:Met een eg kun je dan ook je wei doen

Hilary schreef:palousa_boy schreef:Met een eg kun je dan ook je wei doen
Een eg associeer ik met opnieuw inzaaien. Daar zou ik dan eerder een loonwerker voor bellen. Hoop ook dat dat niet al te vaak hoeft. Drie meter eg vind ik best groot ook. Bij jou is het waarschijnlijk een klein ding ten opzichte van de hoeveelheid grond die je hebt, PB
de verkoper was nogal een doe-het-zelver. Hier is ook nog een oud zeil en spanbanden uit de grond gekomen, die zaten nog onder de kasseien begraven
waarschijnlijk bij de levering zo laten liggen, en dan nu... twintig jaar later ofzo? 
denk dat we het oude trekpaarden-ding (hoe heet zoiets?
) wel ter decoratie gaan ophangen. We hebben nog coole dingen gevonden in het tuinhuis, oa een oude dorsvlegel, 'k zal ze straks eens op foto zetten, zitten nog wel leuke decoratie spullen tussen.
het voelt soms alsof we niet opschieten, maar het wordt toch steeds meer en meer ons huis 

maar klopt wel wat je zegt, die kan nog van pas komen 

we wonen nu recht naast Werchter en verhuizen een kwartiertje met de auto verderop. Een goeie vriend komt het oud ijzer voor ons ophalen, hij handelt er zo'n beetje in voor het plezier. Anders was de ijzerboer in Werchter wel een goeie optie geweest
er zijn veel meer kasseien uit de grond gekomen dan verwacht, als dat allemaal salamanderplekjes worden houden we zelf geen tuin meer over
dus voor een deel van de kasseien zoek 'k nog een bestemming!
(we vonden ook nog een oude lastransformator ergens ^^) We hebben een deel wel al te koop gezet maar er is niet veel interesse.
zo'n groot erf werkt dat een beetje in de hand waarschijnlijk. Ben ook heel blij dat alles weg is zodat de paarden veilig kunnen staan.
scroll soms een beetje door het topic om te zien dat we toch al een flink stuk opgeschoten zijn
Nu op naar de paarden om ze voor te bereiden op de Grote Verhuis