Vorige week Vrijdag ruim 30 graden en nu Vrijdag 16 graden.Het zonnetje komt er door. Over 2 dagen hebben we de langste dag alweer,en daarna gaan de dagen alweer korten.
tine10
Geplaatst: 19-06-15 09:19
Hier regent het nu zachtjes.
PrizTwir
Geplaatst: 19-06-15 09:20
Ik vind het zo jammer dat we nog niet echt lekker buiten hebben kunnen zitten. Mijn BR per plaats zegt dat het hier volgende week maar 15 graden word. Zo jammer...
Hier ook flinke buien en dan weer zon! Is wel even goed voor de natuur.
En zo snel als alles nat werd, is het ook weer verdampt door de zon die erachteraan kwam. Hopelijk groeit t gras er iets van
tine10
Geplaatst: 19-06-15 10:26
Zowaar net nat geregend tijdens het uitmesten in de wei. Niet dat ik nu doorweekt ben, maar toch.
Ben wel heel erg blij dat ik laatst de 1e snee eraf heb laten halen. Ik zat erg te twijfelen, vond het nog wat aan de vroege kant, we hebben liever uitgebloeid gras. Maar als ik de voorspellingen zo zie, blijft het voorlopig nog veel te koud om te hooien, dus ben blij dat ik het binnen heb.
Heeeee ik was jullie kwijt , nieuw topic verklaart veel haha. Het weer in Den Haag lijkt okay wel flink bewolkt maar wel zonnig.. zo naar het CHIO hoop dat het een beetje normaal weer blijft.
Ik zag vanmorgen natttigheid vanuit mijn ziekenhuisraampje...niks van de regen gemerkt Ben inmiddels weer thuis en hier schijnt de zon en waait het lekker!
Ik vind dat het tijd word voor weer om even een lekker kleurtje op te doen op het strand en dat je lekker kunt zwemmen in de zee.
Rienn
Geplaatst: 19-06-15 18:39
Shirley schreef:
Ik zag vanmorgen natttigheid vanuit mijn ziekenhuisraampje...niks van de regen gemerkt Ben inmiddels weer thuis en hier schijnt de zon en waait het lekker!
Toch niets ergs....?
gohya
Geplaatst: 19-06-15 18:47
Shirley schreef:
Alles goed gegaan int ziekenhuis?ben je weer beter/genezen nu?
Ik had een littekenbreuk van die blindedarmellende van vorig jaar. Daar is nu een matje ingezet. Ben bont en blauw en voel me overreden, verder gaat het wel weer