Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Tof bloemetjes behang ook

maar wel weer een leuk projectje.
Gister is de hele keuken eruit gehaald inclusief al het tegelwerk. De hele schouw is eruit en beneden zo goed als al het behang (achter de radiatoren nog war stukjes). Boven is 1 slaapkamer kaal en vandaag gaan mijn schoonvader en schoonzus verder met de 2 andere kamers en gang/trap behang vrij maken.

palousa_boy schreef:Er komt waarschijnlijk idd wel een aga of iets dat er op lijkt. De vraag is dan alleen of die onder de schouw komt of daar buiten
Nina, er komt sowieso vloerverwarming in de keuken die voor de basiswarmte van ongeveer 16 graden zal zorgen. De openhaard is dan puur voor dat beetje extra warmte en voor de sfeer. Misschien gaan we hem ook wel gebruiken om te koken, maar dat zou dan sporadisch zijn (met zo'n grote ketel lekker stoofpotten maken of vlees grillen ofzo).
De vraag is dan ook weer of het vuur naast het fornuis komt (uiteraard wel met een muurtje er tussen) of niet.
Als ik heel gek wil doen maak ik ook nog een houtgestookte pizza/broodoven. In de keuken heb je dan alleen de opening in de muur en aan de andere kant van de muur komt dan de oven zelf.
Maar dit is best veel werkmaar wel weer een leuk projectje.
bitte sehr ! maar aangezien ze al een paar duizend euro aan ons verdiend hebben vinden wij die service geheel terecht
M_i_R schreef:Wij doen niet aan de gemeentewerf, daarvoor was het gewoon veel te veel. Wij hebben vrijwel non stop een x-kuubs container voor de deur staan. Als ik bel, zeggen ze gelijk het adres, vragen hoeveel kuub en of ze hem die middag nog moeten brengenbitte sehr ! maar aangezien ze al een paar duizend euro aan ons verdient hebben vinden wij die service geheel terecht
dus dat kan gewoon eens in de paar maanden met een aanhanger naar de gemeentewerf.
althans...als je de kleine werf pakt... de grote werf in het gemeente dorp zelf das wel aftikken.