Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

elenaMM77 schreef:De netbeheerder ijkt de meters periodiek per serie.. dit betekent dat men er vanuit mag gaan dat een meter functioneert.
TS heeft zelf aangegeven dat de meterstanden toen ze woning betrad klopten.. en de meterstanden van nu kloppen..
lifaya schreef:Ik weet niet of de meterstanden toen zijn genoteerd, de enige stand die ik 100% zeker weet zijn de standen die ik door heb gegeven aan de oxxio.
Het belangrijkste van alles vind ik gewoon dat de vorige woner, ook 1 man die vrijwel nooit thuis was, ook aan de 6900kwh zat in een jaar. Daarvoor was het dus ook rond de 12000kwh. Althans, dat heb ik dus begrepen van oxxio, ik krijg hier nog een mail over. Dit betekent dus dat de vorige bewoners ook ziekelijk veel "verbruik" op hun naam hadden staan.
Edit, afgelopen 2 jaren in elk geval dus hoge verbruiken. Daarvoor was het 3000kwh. Maar ik krijg nog een mail dus dan durf ik het met zekerheid te zeggen
lifaya schreef:Er is hier idd een wietplantage geweest als ik mijn buren mag geloven :J maar deze cijfers kloppen dus wel met mijn meterstanden dat is het frustrerende. Ik heb de beginstand als ik het goed heb zelf doorgegeven. Ik baal want ik had een foto maar mobiel was kapot gegaan, alle foto's kwijt
mijn magnetron gebruik ik vrijwel niet en dat is ook geen groot of sterk ding. lifaya schreef:Er is hier idd een wietplantage geweest als ik mijn buren mag geloven :J maar deze cijfers kloppen dus wel met mijn meterstanden dat is het frustrerende. Ik heb de beginstand als ik het goed heb zelf doorgegeven. Ik baal want ik had een foto maar mobiel was kapot gegaan, alle foto's kwijt
Heb ook Eneco hier 4x over de vloer gehad omdat er iets absoluut niet goed zat met onze verwarming en dergelijke. Is allemaal verholpen nu!