Ik eet volop spinazie, sla, andijvie en aardbeien!!

Alles groeit goed
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

MaudiW schreef:Wat fijn om te lezen dat het bij iedereen zo lekker gaat!
Hoe staat het er bij jullie voor met onkruid en ongedierte? *klopt af* ik heb nog niet veel aangevreten aangetroffen.. alleen 1 koolplant heeft een duif lekker aan lopen pikken..
Heb wel nog een levende merel kunnen bevrijden uit het net van me buurvrouw in de tuin over haar aardbeien!
@ Maartje987 Wow hoe vroeg heb jij aardappels erin gedaan dan? Ik op 11 april dus op z'n vroegst 11 juli oogsten..
maar als ze uitgebloeit zijn kan ik ze oogsten en ze zijn nu al een week ongeveer aan het bloeien
. Halve topic doorgelezen, ga morgen weer even verder dus meteen even een stipje
.
), een heleboel losse potten en nog een kasje met 3 paprikaplantjes. Had van de buuf van die zaadjes van de AH gekregen en die waren allemaal opgekomen. Helaas hadden mijn konijntjes een gat in de omheining gevonden, dus alles was kortgevreten en heb ze weggehaald en vervangen voor plantjes, omdat we toch al verder in het jaar zitten. De rode kool en witte kool heb ik laten staan omdat ze alleen aan de buitenste bladeren hadden gevreten en de binnenkant nog goed leek. Ben benieuwd. Gok dat het niet allemaal gaat werken, want ik heb alle 9 vakken benut en kwam er later achter dat alleen een courgetteplant al ongeveer uitgroeit tot een vierkante meter
.
. 
.
zooooo blij dik 5 a 6 kilo echt supper veel