Wat je vooral NIET bij Action moet kopen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 15:54

Ik was een van de vele die de tak ( met versiering) om voor het raam te hangen in mijn bezit had.
Ik had hem kado gekregen en aangezien we aan het verbouwen waren heb ik hem ingepakt gelaten.
Een maand later zag ik een terug roep bericht met de omschrijving van de tak.. Er zou houtworm inzitten, tak opgezocht en ja hoor allemaal dode torren in de verpakking! Blij dat ik hem ingepakt heb gelaten... Voor mij geen action meer -O- ( ik mocht hem terug brengen met aankoopbon, maar tja het was een kado dus geen bon aanwezig.. En volgens de action dus ook geen recht op geld retour)

vencedor

Re: Wat je vooral NIET bij Action moet kopen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 17:22

Ik kreeg gewoon geld terug?

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 17:30

Ik kreeg vorige keer ook geld terug toen iets niet paste. :j

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 17:49

Dan hebben ze dat vast aangepast. Is natuurlijk ook veel klantvriendelijker....
In het begin toen de Action hier kwam, kreeg ik alleen een tegoedbon. Vond ik HELEMAAAALLLL niet erg!!!

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 18:08

Tegoedbon komt daar altijdddddd we op hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 18:25

Net terug van ons paard. We hadden een show. En ik schudden flink met de oranje voetbal samba bal tevens fluitje. En whopa hij brak in duizend stukjes! Zaten vage kleine balletjes in en vlogen zo door de ring :') _O-

Ons paard keek me zo aan >;) _-:(

Bij deze geen aanrader. Er zal wa met je kinderen gebeuren. Het was goed scherp.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 18:34

qua service is het echt filliaal afhankelijk, in de stad kan niks, zelfs met een terugroepactie doen ze niks zonder bon terwijl die in het dorp wel geld teruggeeft ( gisteren nog) en zelfs bij een beschadigd schilderije en pot zwarte lak meegaf zodat ik de zijkanten zelf kon bijwerken

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 18:35

Lynn_Nikita schreef:
qua service is het echt filliaal afhankelijk, in de stad kan niks, zelfs met een terugroepactie doen ze niks zonder bon terwijl die in het dorp wel geld teruggeeft ( gisteren nog) en zelfs bij een beschadigd schilderije en pot zwarte lak meegaf zodat ik de zijkanten zelf kon bijwerken

dat is wel netjes van ze vindt ik.

baszo17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 19:32

Klopt, ze gaven eerder een tegoed bon terug. Toen heeft die mevrouw van Radar (nederland 1) dit uitgezocht en kwam er op tv dat als een product terug wordt gedaan met een bon het bedrijf geld moet terug geven. Dit mag niet door middel van een tegoedbon. Sinds dien is het veranderd! :)

Kimmm_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 20:07

Anti vlooienspray van de Action (groen witte fles)

Werkzame stof is spiritus.
Een kat had haar vacht gelikt en hebben we voor de dood weggesleept.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 21:22

Zou sowieso niet zo gauw dieren 'geneesmiddelen' bij zo'n winkel halen. Het voer, oké, maar niet zoiets.

Haal er zelf ook veel, en ga ook regelmatig terug met iets omdat het kapot is of toch overbodig als ik eenmaal thuis ben ;).
De oordopjes zijn niet denderend, maar ik mishandel ze dan ook behoorlijk en dan slijten ze snel. Verder ben ik er wel fan van hoor, ze hebben vanalles wat :D. Kleding is vaak gokken, soms geluk en soms pech. Heb wel eens een shirtje gehaald, zat goed, kaartje enzo eraf gehaald. Wilde ik hem later 'echt' aantrekken en toen zat er een gat in... Dus teruggebracht, had bon nog wel, maar kaartje zat er dus niet meer aan. Mocht gewoon, wat dat betreft zijn ze niet zo moeilijk. Elektrische apparaten koop ik wel liever in een fatsoenlijke winkel, maar de rest.... ;)

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 21:57

safina schreef:
xSCWx schreef:
De watervaste stiften. Mijn witte was werd roze.

Oja...die! UVbestendig stond erop.

NOT!!!!! :')

Huh? Ik bedoel de kleur stiften he :P voor kleding etc.
Ik had dus vrolijk rood lopen kliederen op een shirt waardoor de rest van de witte was roze werd.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 22:19

Mijn waterkoker was een tientje bij de Hema, dat vertrouw ik toch nog net wat meer dan de Action :P

Verder haal ik er echt heel veel. Vaak heb ik geluk en is het goed, soms valt het tegen...
Kleren haal ik er niet, behalve dan sokken en pas een bikini. Dure bikini van Sapph was na twee keer baantjes trekken al helemaal vaal, dat was doodzonde, dus nu maar eentje van 6 euro, die kan ik tenminste weggooien zonder schuldgevoel :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 05:07

Konstantine schreef:
Mijn waterkoker was een tientje bij de Hema, dat vertrouw ik toch nog net wat meer dan de Action :P

Verder haal ik er echt heel veel. Vaak heb ik geluk en is het goed, soms valt het tegen...
Kleren haal ik er niet, behalve dan sokken en pas een bikini. Dure bikini van Sapph was na twee keer baantjes trekken al helemaal vaal, dat was doodzonde, dus nu maar eentje van 6 euro, die kan ik tenminste weggooien zonder schuldgevoel :')

Zou ik Sapph even mailen als ik jou was. En het verhaal uitleggen. De kans dat je een nieuwe bikini krijgt is heel groot. Aangezien het een heel goed merk is. Dit zijn ook niet de goeie kopen bikini's ;)

cream_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 10:24

Mijn miskoop laatst bij de Action was een ijsblokjesvorm mét deksel. Ik denk handig; ik ben zo'n oen die met er altijd een waterballet in de vriezer van maakt. :') Dus een deksel leek me dé oplossing. Maar, blijkt die deksel helemaal niet goed te passen waardoor hij dus alsnog lekte... Niet zó handig dus. Heb 'm terug gebracht en kreeg mijn geld netjes terug.

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 10:31

Ik breng kleine dingen niet terug, dan ben ik meer geld kwijt aan benzine dan wat het ding heeft gekost.

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 10:32

Kimmm_1 schreef:
Anti vlooienspray van de Action (groen witte fles)

Werkzame stof is spiritus.
Een kat had haar vacht gelikt en hebben we voor de dood weggesleept.

Mijn kat is er ook doodziek door geworden. Vorig jaar flink wat vlooien en met druppels wilden ze niet dood en hier stond op natuurproduct maar hij mocht meteen onder de douche om alles er af te spoelen..

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 10:39

Snap niet goed waarom mensen met zulke producten experimenteren op dieren. Dat soort dingen nooit kopen in dit soort winkels, supermarkten enz.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 10:57

idd vlooiendruppels en ook ontworming trouwens, zou ik nooit bij zo'n winkel halen en idd ook niet bij een supermarkt; is alleen maar troep wat ze daar hebben.
Weet nog dat mijn vriend ooit jaren geleden een bus tapijtspray had gekocht bij geloof super de boer; je hoestte je longen uit je lijf tijdens het spuiten, zo erg dat je ervan begon te kokhalzen. Vlooien waren een half uurtje koest (betrof een vlooienplaag toen dankzij een logeetje die letterlijk een vlooienbaal bleek te zijn, heel fijn), waarschijnlijk omdat ze even zo stoned als een garnaal waren en na dat half uur werden we weer net zo vrolijk door de vlooien besprongen als voor het spuiten. Direct naar de dierenwinkel gerend om een goede spuitbus te halen; vlooien gingen toen godzijdank wel braaf dood :D

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 10:57

missfcdb schreef:
Net terug van ons paard. We hadden een show. En ik schudden flink met de oranje voetbal samba bal tevens fluitje. En whopa hij brak in duizend stukjes! Zaten vage kleine balletjes in en vlogen zo door de ring :') _O-

Bij deze geen aanrader. Er zal wa met je kinderen gebeuren. Het was goed scherp.

Hier hangt al twee weken een waarschuwing over die sambabal!

Ik koop ook altijd vanalles bij de action..ben vaak wel tevreden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 12:59

Jolliegirl schreef:
missfcdb schreef:

Hier hangt al twee weken een waarschuwing over die sambabal!

Ik koop ook altijd vanalles bij de action..ben vaak wel tevreden!

Hmm hier hangt dus niks in de winkel. Goed dat je het even zegt. Ze liggen ook gewoon nog in de schappen. Ga er even achteraan vind ze erg gevaarlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 13:03

Ik haal niks voor de katten bij de action , vlooiendruppels bij de pets place van bolfo dat merk vertrouw ik nog wel

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 13:15

Tijdje geleden heb ik op het hondje van een vriendin gepast, beestje verbleef bij mij thuis. Ik dacht: laat ik haar eens verwennen en heb toen zo'n bakje paté voor honden gehaald bij de Action, en een speeltje. Speeltje was welgeteld na een halve minuut stuk en dat bakje eten is ook niet lekker gevallen: hond is ziek geworden en laten we zeggen dat ik en mijn huisgenoten een dagtaak hebben gehad aan het schoonmaken van hond en huis... Dat haal ik dus niet nog eens. Verder haal ik niet heel veel bij de Action eigenlijk, alleen shampoo van Wella dat verder nergens meer wordt verkocht en nagellakremover. Dat is altijd wel prima.

Mijn vader had voor een verfklusje verf gehaald bij de Action. Dat heeft veel gevloek en gezucht opgeleverd hoorde ik van moeders, spul hechtte niet haha. Toen ik later langsging en mijn vader erop wees dat ie een stukje had gemist kreeg een ik behoorlijk gefrustreerd 'ja, dat weet ik!' terug :'). Paps is dus geen fan...
Laatst bijgewerkt door Mo_86 op 07-07-14 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 13:16

Die speeltjes zijn hier favoriet bij de hond, maar ik ga daar dus geen paté halen voor de hond :n

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 13:17

Hebben jullie ervaring met de usb auto oplader van de action? Ik heb hem net gekocht omdat ik die van mijn tomtom kwijt ben, maar wil natuurlijk niet dat ik mijn tommie om zeep help :=