Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nizzie schreef:ben achter de naaimachine gaan zitten en heb zelf een zakje/tasje gemaakt waamee je met elastiek de camera om je cap heen kan doen. het elastiek moet ik nog halen.. maar hier vast de foto's zonder
hoesje zonder camera, voorkant
hoesje zonder camera erin, achterkant
hoesje met camera erin
wil best voor anderen ook maken voor kleine vergoeding als er meer dit willen![]()
Sha_r0n schreef:Ik heb vandaag de camera gehaald. Die is inderdaad 40 euro en met een micro SD kaartje die ze er ook hebben ben je in totaal ongeveer 52 euro kwijt.
Natuurlijk meteen geprobeerd vanmiddag door een buitenritje. Ik ben tevreden. Heb zelf het bandje vervangen door een elastiek en dan kan die prima. Als je stapt heb je heel mooi stil beeld.. In draf beweegt het wel een beetje.. Maar voor dit geld vind ik het een prima kwaliteit en kan je er leuk ritjes mee vast leggen. Ik moet hem de volgende keer wel iets hoger instellen.. Heb de neiging om telkens omhoog te willen kijken als ik het filmpje kijkhahahaha..
https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... 8135152451
Hoop dat de link doet anders moet ik het ff via youtube doen.. Wel ff op HD zetten natuurlijk
PS: Ik heb hem in het waterhoesje zitten ivm het regenachtige en mistige weer vandaag. Dus ondanks de omstandigheden vind ik heldere beelden.
Oja en ff een prullenbakje gescoord voor minder dan 5 euries..
Sha_r0n schreef:Ik heb vandaag de camera gehaald. Die is inderdaad 40 euro en met een micro SD kaartje die ze er ook hebben ben je in totaal ongeveer 52 euro kwijt.
Natuurlijk meteen geprobeerd vanmiddag door een buitenritje. Ik ben tevreden. Heb zelf het bandje vervangen door een elastiek en dan kan die prima. Als je stapt heb je heel mooi stil beeld.. In draf beweegt het wel een beetje.. Maar voor dit geld vind ik het een prima kwaliteit en kan je er leuk ritjes mee vast leggen. Ik moet hem de volgende keer wel iets hoger instellen.. Heb de neiging om telkens omhoog te willen kijken als ik het filmpje kijkhahahaha..
https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... 8135152451
Hoop dat de link doet anders moet ik het ff via youtube doen.. Wel ff op HD zetten natuurlijk
PS: Ik heb hem in het waterhoesje zitten ivm het regenachtige en mistige weer vandaag. Dus ondanks de omstandigheden vind ik heldere beelden.
Oja en ff een prullenbakje gescoord voor minder dan 5 euries..
maroescha schreef:Nizzie schreef:ben achter de naaimachine gaan zitten en heb zelf een zakje/tasje gemaakt waamee je met elastiek de camera om je cap heen kan doen. het elastiek moet ik nog halen.. maar hier vast de foto's zonder
hoesje zonder camera, voorkant
hoesje zonder camera erin, achterkant
hoesje met camera erin
wil best voor anderen ook maken voor kleine vergoeding als er meer dit willen![]()
Zou zelf een zakje gemaakt hebben wat open en dicht kan. Nu kan die er wel heel makkelijk uitvallen