[HK] Wij kopen de Action leeg! Deel #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Selena

Re: [HK] Wij kopen de Action leeg! Deel #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 18:14

Gefeliciteerd barbar haha.

Nizzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 18:17

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 18:25

Woehoe, ik heb ook een rondje gedaan! *\o/* Met geld deze keer :')
Ik ben weer:
* haarserum
* geodriekhoek
*snelhechters
*hand creme
*pastelkrijtjes
rijker!

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 18:30

Oke bedankt! Er is hier net een enorm filiaal geopend, dus ga even kijken. :)

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 18:41

Ik heb vandaag de camera gehaald. Die is inderdaad 40 euro en met een micro SD kaartje die ze er ook hebben ben je in totaal ongeveer 52 euro kwijt.
Natuurlijk meteen geprobeerd vanmiddag door een buitenritje. Ik ben tevreden. Heb zelf het bandje vervangen door een elastiek en dan kan die prima. Als je stapt heb je heel mooi stil beeld.. In draf beweegt het wel een beetje.. Maar voor dit geld vind ik het een prima kwaliteit en kan je er leuk ritjes mee vast leggen. Ik moet hem de volgende keer wel iets hoger instellen.. Heb de neiging om telkens omhoog te willen kijken als ik het filmpje kijk ;) hahahaha..
https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... 8135152451

Hoop dat de link doet anders moet ik het ff via youtube doen.. Wel ff op HD zetten natuurlijk :D
PS: Ik heb hem in het waterhoesje zitten ivm het regenachtige en mistige weer vandaag. Dus ondanks de omstandigheden vind ik heldere beelden.

Oja en ff een prullenbakje gescoord voor minder dan 5 euries.. :D

Nikkivdnberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 19:08

Na al jullie berichtjes over het glanssponsje heb ik hem vandaag ook gehaald en ben er echt verwonderd over hoe goed hij het doet, heel mn laarzen weer als nieuw *D
Ook nog wat leuke spulletjes voor een cadeautje voor mn zus en voor nog geen 5 euro naar huis gegaan, daar word ik nou blij van! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 19:22

Nizzie schreef:
ben achter de naaimachine gaan zitten en heb zelf een zakje/tasje gemaakt waamee je met elastiek de camera om je cap heen kan doen. het elastiek moet ik nog halen.. maar hier vast de foto's zonder :)
hoesje zonder camera, voorkant

hoesje zonder camera erin, achterkant

hoesje met camera erin

wil best voor anderen ook maken voor kleine vergoeding als er meer dit willen ;)

Zou zelf een zakje gemaakt hebben wat open en dicht kan. Nu kan die er wel heel makkelijk uitvallen :)

Esbjerg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 19:32

Die camera lijkt me wel handig, maar hoe maak je dit precies vast op je cap? Heeft iemand daar toevallig een foto van? :)

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 20:02

Sha_r0n schreef:
Ik heb vandaag de camera gehaald. Die is inderdaad 40 euro en met een micro SD kaartje die ze er ook hebben ben je in totaal ongeveer 52 euro kwijt.
Natuurlijk meteen geprobeerd vanmiddag door een buitenritje. Ik ben tevreden. Heb zelf het bandje vervangen door een elastiek en dan kan die prima. Als je stapt heb je heel mooi stil beeld.. In draf beweegt het wel een beetje.. Maar voor dit geld vind ik het een prima kwaliteit en kan je er leuk ritjes mee vast leggen. Ik moet hem de volgende keer wel iets hoger instellen.. Heb de neiging om telkens omhoog te willen kijken als ik het filmpje kijk ;) hahahaha..

Hoop dat de link doet anders moet ik het ff via youtube doen.. Wel ff op HD zetten natuurlijk :D
PS: Ik heb hem in het waterhoesje zitten ivm het regenachtige en mistige weer vandaag. Dus ondanks de omstandigheden vind ik heldere beelden.

Thanks voor je info! :D
Ik kan het filmpje niet bekijken :(

Heeft iemand een foto van de camera op zijn/haar cap? Wat zijn de afmetingen van de camera?

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 20:09

Hij is net zo groot als de go pro. Bijgeleverde standaard kan je gebruiken. Dien je alleen de band door elastiek te vervangen anders past hij er niet om. Zal het filmpje ook nog wel ff uploaden via youtube. Maak ik meteen een foto van de camera op mijn cap.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 20:25

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 20:30

Sha_r0n schreef:

Kan filmpje niet zien. Wil je hem ook met youtube erop zetten

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 20:32

Oke voor de foto's heb ik hem er snel opgezet. Alleen dan moet je als je gaat rijden hem ff iets naar beneden bijstellen ;) haha.. Nu denk ik dat die hoog filmt. Ik heb hem in het beschermende hoesje zitten. Denk dat dat ook wel verstandig is voor het behoud van de camera.

Afbeelding
Afbeelding

*Let op: Het is dus mistig en nevelt een beetje.. vandaar dat het later iets 'druppelig' is*

Esbjerg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 20:47

Ah thanks, ik snap 'm :)

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 22:13

Mooi gedaan die bevestiging met dat elastiek! +:)+

Estherbrink1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 22:30

Mooi vast gemaakt de camera en ik vind de kwaliteit nog best aardig.
Begin wel erg te twijfelen of ik m ook zal halen!

Nizzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 23:39

maroescha schreef:
Nizzie schreef:
ben achter de naaimachine gaan zitten en heb zelf een zakje/tasje gemaakt waamee je met elastiek de camera om je cap heen kan doen. het elastiek moet ik nog halen.. maar hier vast de foto's zonder :)
hoesje zonder camera, voorkant

hoesje zonder camera erin, achterkant

hoesje met camera erin

wil best voor anderen ook maken voor kleine vergoeding als er meer dit willen ;)

Zou zelf een zakje gemaakt hebben wat open en dicht kan. Nu kan die er wel heel makkelijk uitvallen :)

Maak er ook nog een sluiting op maar was daar nog niet aan toe gekomen ;)

Nena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 15:03

Net naar de action geweest, lederdoekjes en glansspons ook gehaald! Wat een super producten! Helemaal happy :D Voor de rest nog wat prulletjes gehaald, waaaant het blijft de action, en daar kan ik nooit met alleen 2 producten de winkel uitlopen haha :+

dietmdb

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 15:18

Heeft iemand hier al ervaring met de dekbed overtrekken?

mamamier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 15:22

Heb er eentje. Blijft Tot nu toe mooi in de Was en droger. Half jaar oud! Ik meen 15 euro voor een lits jumeaux.

Nena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 15:22

dietmdb schreef:
Heeft iemand hier al ervaring met de dekbed overtrekken?

Ja! Heb er een sinds 3 weken en hij slaapt heerlijk, heel zacht en krijgt ook niet van die bolletjes na het wassen :D Wel is het katoen & polyester gemengd, voor mij is dat geen probleem. Ik zeg kopen haha!

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 16:10

mamamier schreef:
Heb er eentje. Blijft Tot nu toe mooi in de Was en droger. Half jaar oud! Ik meen 15 euro voor een lits jumeaux.

Weer jij hoelang ze zijn en of er een lange instop strook aan zit?
Heb namelijk een boxspring

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 17:44

Vandaag weer naar de Action geweest! :D 6 paar sokken, een muffinbakvorm en een dekbedovertrek rijker :D

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 18:15

Leuke filmpjes voorbij zien komen! Kwaliteit valt niet tegen! Inmiddels hebben we alleen de go pro en ik ben daar wel helemaal fan van geworden en die zit nu stevig gemonteerd in de auto!
Van de week ook even naar de action gegaan! Kettlebelt van 4kg gekocht, balisto's en sokken! Wil alleen nog een 6kg gewicht dus van de week nog even terug!

mamamier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 18:32

_helga_ schreef:
mamamier schreef:

Weer jij hoelang ze zijn en of er een lange instop strook aan zit?
Heb namelijk een boxspring

Lang! Denk dat ik een halve meter over heb.