Mijn droomhuis is werkelijkheid geworden!! Kijk mee!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-13 21:09

Leonie, ik zie ons in gedachten al de gietertjes voor Pandora keuren :')
Ik heb de kerstboom half staan, ik heb hem nog niet af, geen tijd voor gehad. Het weekend heeft uren tekort :) Als ie klaar is, plaats ik wel een fotootje.
Ah, wat de gordijnen betreft, die had ik wel, maar ze waren veel te lang, een vriendin van me zou ze korter maken en toen heb ik, zo dom ben ik dus altijd |o , de maten verkeerd doorgegeven. Dus nu hangen ze in de slaapkamers :') Ik heb ook liever gordijnen ervoor, vooral ook omdat het 's avonds flink koud is en je dat bij de ramen goed kan merken.

Janouk, we hebben hier weer helemaal dubbel gelegen van het lachen _O- _O- _O- _O- _O-
Ik bedenk me nu opeens, wat zou die man bezield hebben om zo op de foto te gaan?? :') :')

vrouwke, :')

Janouk, hahhahahaha :') :') :') :') :')

Pandora, ik ook, iedere dag denk ik , wat zullen ze nu weer hebben bedacht?? :')
Mijn man zegt nu dat hij een complex heeft van het kleine gietertje nu hij die foto heeft gezien _O-
Hij zegt dat hij een tuinslang gaat kopen......... :j :')

xmarloes, dankje :)

Leonie, dat vraagt nu natuurlijk wel om een foto :D :j

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 21:31

Met die tuinslang gaat het in elk geval al wat meer opschieten voor die hectaren olivo trees water te geven ! :') :')
Wij willen ook wel foto van die tuinslang uiteraard ! *-:) _O-
En foto van wat Lonan met die regenton aangevangen heeft ! :') Dat wordt nog es wat....

Nu even serieus... }> is het daar echt zo koud 's nachts? Lijkt wel de wereld op z'n kop...hier is het nog 8 graden 's avonds... :?

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-13 21:58

Ja,idd met de tuinslang gaat het begieten een stuk sneller :D
Ik hoop dat hij in is voor een foto met de slang :') :') , maar ik ben ook heel benieuwd naar de foto van Leonie met de regenton _O-

Janouk, al wat voor Vrouwke gevonden <<)

Het is hier 's nachts nu ongeveer 5 a 6 graden onder 0, 's morgens ligt er rijp op het land en waar het nat is ijs. Maar overdag wordt het dan zomaar weer een graad of 17, zoals van de week , hebben we in ons t-shirt buiten gegeten.
Hier in de bergen is de kou wel normaal hoor, maar dat het dan overdag zo warm wordt, dan weer niet. En ook raar is dat er sneeuw gevallen is op plaatsen waar het eigenlijk nooit sneeuwt, zoals in Alicante of Murcia. Het weer is echt een beetje van slag.
Hoe is het bij jullie dan??

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 22:05

Sneeuw in Murcia??? Heb daar een ex-collegaatje wonen...die gaat raar opgekeken hebben ! :D

Hier is het gewoon overdag een graad of 8 à 9 en 's nachts ook nog 4 à 5 graden...ze voorspellen nu voor midden van de week wel iets kouder met lichte nachtvorst, maar behalve een paar maal f** *storm hebben we hier eigenlijk nog geen sikkepit winter gehad ... 8-) Zal vast nog wel komen.... :(

Het weer is compleet van z'n melk inderdaad.. }:0 ;)

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-13 23:46

Ik hoop altijd maar dat er bij jullie een elfstedentocht gehouden, dan kan ik dat lekker voor de buis bekijken :D Ik denk ook dat je vriendin heel raar bedenkelijk opgekeken heeft :D

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 23:53

rocymax schreef:
Ja,idd met de tuinslang gaat het begieten een stuk sneller :D
Ik hoop dat hij in is voor een foto met de slang :') :') , maar ik ben ook heel benieuwd naar de foto van Leonie met de regenton _O-

Janouk, al wat voor Vrouwke gevonden <<)

Het is hier 's nachts nu ongeveer 5 a 6 graden onder 0, 's morgens ligt er rijp op het land en waar het nat is ijs. Maar overdag wordt het dan zomaar weer een graad of 17, zoals van de week , hebben we in ons t-shirt buiten gegeten.
Hier in de bergen is de kou wel normaal hoor, maar dat het dan overdag zo warm wordt, dan weer niet. En ook raar is dat er sneeuw gevallen is op plaatsen waar het eigenlijk nooit sneeuwt, zoals in Alicante of Murcia. Het weer is echt een beetje van slag.
Hoe is het bij jullie dan??

Ik zit nog te wachten. :D

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-13 00:10

Janouk heeft zeker toch te weinig aanbod in mannen met gietertjes :')
We wachten met smart met je mee, Vrouwke :D

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 07:05

@vrouwke; je houdt toch van jonge en speelse mannen in de tuin?!

...................

Dit is de jongste die ik kan vinden. Heel lief. Speelt graag buiten in de tuin.
Afbeelding

Mannen worden blijkbaar geboren met een voorliefde voor gietertjes.
Goh, tot dit topic was me dat toch nog nooit opgevallen :D

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 07:09

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 07:45

janouk schreef:
@vrouwke; je houdt toch van jonge en speelse mannen in de tuin?!

...................

Dit is de jongste die ik kan vinden. Heel lief. Speelt graag buiten in de tuin.
[ Afbeelding ]

hahaha dank je Janouk, Kindjes zijn altijd welkom.

Mannen worden blijkbaar geboren met een voorliefde voor gietertjes.
Goh, tot dit topic was me dat toch nog nooit opgevallen :D

petrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 08:20

Hier hebben we de laatste dagen een beetje grondvorst , dat is hier niet normaal .
Mijn pas geplantte bloempjes zien er zielig uit , hoe is dat bij jouw ?

Moet vandaag naar het noorden zal op jouw hoogte even :wave:

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 20:09

petrea schreef:
Mijn pas geplantte bloempjes zien er zielig uit , hoe is dat bij jouw ?

Heb je wel het gepaste gietertje erbij genomen, Petrea ? Kan gewoon het verschil maken hoor !
_O- _O- _O- _O- _O- _O-

Sorry...dit was een prachtige voorzet _/-\o_

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-13 20:11

Janouk, mij was het ook nog nooit opgevallen dat de mannen voorliefde hebben voor gieters en gietertjes :') die website is helemaal te gek, misschien ga ik die oorbellen wel kopen :j _O-

Vrouwke, dus je wilt een man met gietertje en kind :D :D :D

Petrea, hier ook iedere nacht nachtvorst, overdag lekkere temperaturen :)
Mijn plantjes staan er ook allemaal zielig bij, ondanks het gietertje :')
Heb je nog gezwaaid?? :)

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-13 20:13

Hahhaha, Pandora, zie nu net je post, bijna gelijk gepost :D Idd, het was een makkelijke voorzet _O- _O-

Hamont

Re: Mijn droomhuis is werkelijkheid geworden!! Kijk mee!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 20:21

Gefeliciteerd, wat heerlijk voor jullie. Wij hebben ook met de gedachte gespeeld. De huizen zijn wel goedkoop geworden in Spanje, maar het is toch wel een stap. Ook al is mijn halve schoonfamilie Spaans :D Maar als ik de foto's zie denk ik alleen maar: Wauw.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-13 23:36

Hamont, het is idd een grote stap, je moet er echt heel goed over nadenken, het is niet zomaar iets. Ik zou echter nooit meer terug willen naar Nederland, ik heb het hier heel erg naar mijn zin.
Aan welke streek hadden jullie gedacht en waar komt je spaanse schoonfamilie vandaan??

petrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 08:41

idd , ik zal het verkeerde gietertje hebben gebruikt ...

Ik heb op de hoogte van Tarragona gezwaaid , richting binnenland , dat zal ongeveer de richting zijn niet ? ik moest naar Sant Fost de Campsentelles , wat is het daar mooi .

Ik heb mijn gordijnen kant en klaar gekocht bij yisk inclusief rails ed was ik voor nog geen 200 euro kwijt voor het hele huis , ook de chinees verkoopt leuke , ideetje voor je ?

Hamont

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 08:58

rocymax schreef:
Hamont, het is idd een grote stap, je moet er echt heel goed over nadenken, het is niet zomaar iets. Ik zou echter nooit meer terug willen naar Nederland, ik heb het hier heel erg naar mijn zin.
Aan welke streek hadden jullie gedacht en waar komt je spaanse schoonfamilie vandaan??

Mijn familie woont bij Valladolid, maar dat vind ik zelf niet zo'n mooi gebied, ik vind het zuiden mooi bij Granada in de buurt en het noordwesten lijkt me ook erg gaaf, maar daar ben ik nog nooit geweest!

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-13 19:27

Hahhaha, Petrea, dat zal het zijn :D
Ik ken het dorpje waar je was niet, wel de streek,en die is idd prachtig.Ach de natuur kan hier zo verschrikkelijk mooi zijn <3
Goed idee, er wordt binnenkort in Tarragona een Yisk geopend, vind het altijd leuke winkels, en de chinees is ook zo'n gek idee nog niet :)

Hamont, idd, in de buurt van Granada is het prachtig, twee jaar terug eens een weekendje geweest, het is er echt heel erg mooi.
Bedoel je met Noordwesten Asturias en Galicia? Ook daar schijnt het heel erg mooi te zijn, alhoewel ik er niet ben geweest, wel in de buurt :P

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 20:48

Ik wil ook bloempjes planten in december!!!!!! :):) :):) :):) :):)
By the way...woont iemand van jullie in de omstreken van Barcelona ? Mijn PRE is namelijk opgegroeid daar in de bergen... :j

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 20:53

Pandora2 schreef:
Ik wil ook bloempjes planten in december!!!!!! :):) :):) :):) :):)
By the way...woont iemand van jullie in de omstreken van Barcelona ? Mijn PRE is namelijk opgegroeid daar in de bergen... :j

Nog even hoor en dan kan jij ook bloempjes plukken in ons kikkerlandje, ijsbloemen wel te verstaan :+

Salou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 20:59

Ik was een tijdje uit zelfbescherming weggebleven uit dit topic, maar de verleiding werd nu toch te groot. :Y) :D
En ik zeg het gewoon nog maar een keer, wat een droom. Wauw <3 . Hélémaal mijn smaak.
En wat een heerlijke paardjes heb je!

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 21:08

mooney1 schreef:
Nog even hoor en dan kan jij ook bloempjes plukken in ons kikkerlandje, ijsbloemen wel te verstaan :+

Heb ik vanmorgen al gedaan...van de ruiten van mijn karretje :D :D :brr: :brr: :brr:

Ik wil echte bloempjes planten...bij zo'n graadje of 20...heerlijk zonnetje....in de achtertuin, met bijhorend gietertje natuurlijk...of de tuinslang in geval van langdurige droogte.... _O-

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 21:09

Tessa_ugo schreef:
Ik was een tijdje uit zelfbescherming weggebleven uit dit topic

Dat is het juiste woord ja...zelfbescherming ! _O- _O- _O-

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-13 23:40

Pandora, wij wonen op 3 kwartier van Barcelona af. Zoek Pont d'Armentera maar eens op op google. We wonen vlakbij Valls. Waar komt je paardje vandaan? En heb je een speciale voorliefde voor PREs? Fotootje misschien , van je paardje? :)

Mooney, hahahaha, idd ijsbloemen :D

Tessa_ugo, dankjewel!! :) Hahahaha, zelfbescherming :')

Pandora, ik heb vanmorgen ook mijn auto moeten krabben :D Maaar, tussen de middag weer lekker buitengegeten in het zonnetje :j
Hahahahha, tuinslang ivm de droogte _O-