Zijn er al mensen dan met een T&T nummer? Hier nog niet maar ik wacht nog rustig af Niet meteen stressen komt wel goed.
8nnemiek
Geplaatst: 17-09-13 13:08
Ach, we zitten pas aan het begin van de week, en ik had al vrij vroeg besteld en toch al ordernummer 16** dus als ze echt bij 0001 zijn begonnen met tellen dan hebben ze nog heel wat pakketten in te pakken. Kan me voorstellen dat je daar een hele week zoet mee bent.
Die pakketen zullen toch wel al voor een groot gedeelte ingepakt zijn hoop ik anders zijn ze nog wel even bezig Maar ook logistiek is het volgens mij een behoorlijke uitdaging Gok dat Postnl niet blij is als ze alles in 1x moeten versjouwen hihi
Daarom, was voor mij ook de voornaamste reden om het aan te durven. Als je via paypal kan betalen zal het vast wel goed zijn omdat ze anders het geld weer kwijt zijn.
Hier nog iemand die zich al voorbereid op een teleurstelling
hannahaapje
Geplaatst: 17-09-13 13:58
Zouden die thee-zakjes, de strandbal, het keykoard, zeepjes, US stick, speelkaarten en wat er ook allemaal in zat wat betreft reclame-meuk het ook echt waard zijn geweest.
Ik hoop voor jullie dat de pakketjes binnenkomen En anders zal het heus niet ongestraft vergeten worden, want er zijn zo ontzettend veel mensen die iets besteld hebben.
Paypal is ook geen garantie hoor, als zij het geld niet terug kunnen krijgen dan krijg jij je geld ook echt niet terug Ik ben benieuwd of we ze krijgen