Ik breek weer even in. Ik lees niet meer mee omdat ik er even de tijd niet voor heb. Maar ik denk dat mensen mijn verhaal wel interessant vinden, omdat wij huizenruil gaan doen. We zijn ondertussen klaar met de onderhandelingen. We hebben onderhandeld over wat wij bij moeten gaan betalen. En dat 'bod' is geaccepteerd. We hebben de hypotheek ook min of meer rond. Van de week offerte tekenen, en dan 5 weken wachten hoorde ik. (aegon). Tegenpartij is met hetzelfde bezig, maar dat is wat omslachtiger omdat hij een eigen bedrijf heeft.
Plan is om begin augustus over te steken. We zitten eraan te denken om een verhuiswagen te delen met de tegenpartij. We moeten echt recht oversteken. Hij erin wij eruit en andersom.
Spannend in ieder geval! Van een appartement eindelijk een huisje met een tuin. 
En voor de tegenpartij ook geweldig want zijn vriendin heeft MS. We kijken uit over een park waar de hele dag mensen met honden voorbij lopen. Ook geweldig voor haar natuurlijk. Nu ziet ze niet zoveel omdat ze veel binnen zit.