Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karlijn1985 schreef:Hier een stille meelezer... Wat een super leuke dingen hebben jullie toch steeds!
En Lindy wat een geweldig spullen en creaties zeg!
Ik heb laatst een simpel open kastje wit geverfd, grote mand erin en daar staat de printer nu op in een hoek, alle zooi van papier in de mand.
Nu heb ik wat nieuwe uitdagingen: haard met ombouw, kroonluchter lamp en een spiegel. Alles past in huidige staat niet in ons interieur, dus doe bij jullie lekker inspiratie op..
detoren schreef:Gedaan!![]()
Wat je ook kan doen iseen bos wilgen tenen nemen b.v 20 ik zeg maar ff wat dan tien daar van omdraaien,dustien einde en tien konten aan iederekant deze einde met een draad omwikkelen .
Dan een kleine ring maken en deze in het midden tussen de tenen stoppen dan zo draaien dat de ring de tenen uitelkaar duwt dan heb je dus een soort van ronde tofffe,dan de tenen nettjes verdelen en vast zetten met een ijzerdraadje of touwtje,o aan een kant voor je ze bij elkaar bind al een touw erbij binden zodat je hem op kan hangen,volg je het nogdan met wat groeneen toef maken aan aan de onderkant en boven kant met de dikke kantaan het uiteinde en met wat besje e.d onder en boven versieren ,wat ik dan doe is maar een idee
vogel voer erin hangen dus vetbollen appels e.d hassikke natuurlijk