Samsung Galaxy S III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mchll__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 13:23

Joltsje schreef:
hmmz is er ook iemand die een abbo heeft van onder de 40 euro per maand.. (zonder acties)

Volgensmij moet je abbo minimaal 50 euro zijn wil het toestel gratis zijn.. Ik heb zelf daarom voor de 50 euro gekozen :)

EllaBellaah

Re: Samsung Galaxy S III

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-12 14:30

Als je een goedkoper abbo neemt betaal je inderdaad meer voor het toestel. Bij vodafone kan je er ook eentje van €37.50 per maand, maar dan zal je dus eenmalig meer moeten betalen. Na een snelle berekening kwam ik er uit dat je maar 10 euro duurder uit bent met een abbo van €42.50 aangezien je veel minder voor het toestel hoeft te betalen..

Ik ben nog steeds helemaal happy met mijn telefoon!!

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 16:52

ik ben ff bij de winkel langs geweest. 2 maand van te voren kan ik een nieuwe abbo afsluiten. dat wordt dus 1 september

zoals het nu staat wordt het de vodafone met 47,50 erbij.. dan is de telefoon 50 euro geloof ik

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 23:37

Hebben jullie ook dat jullie bij een ''verlicht'' zwart scherm onder bepaalde hoeken zwarte vlekken zien? Heeft verder gaan invloed op ''kleuren'' scherm of bij een wit scherm ofzo, pixels kleuren gewoon goed, maar zodra ik s avonds in bed lig en alles dus donker is valt mij dat op ''onder'' het scherm ofzo. Beetje onduidelijk weer :')

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 13:26

Mijn s3 begint ook vreemd te doen. Als ik vanuit internet of een app terug ga naar het hoofdmenu duurt het soms wel5 sec voordat mijn apps e.d weer zichtbaar zijn.
Iemand ervaring mee?

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 16:17

kYliieJ schreef:
Mijn s3 begint ook vreemd te doen. Als ik vanuit internet of een app terug ga naar het hoofdmenu duurt het soms wel5 sec voordat mijn apps e.d weer zichtbaar zijn.
Iemand ervaring mee?

Heb ik soms ook, alsof hij even moet 'laden'. Daarbij loopt hij regelmatig even vast.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 21:36

Ik heb sinds vanavond ook een S3 <3.. Maarrrr.. hij start iedere keer uit het niets opnieuw op? Mijn vriend heeft er ook 1 sinds vandaag, maar die heeft die "kuren" niet?

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 21:41

Yannicke schreef:
kYliieJ schreef:
Iemand ervaring mee?

Heb ik soms ook, alsof hij even moet 'laden'. Daarbij loopt hij regelmatig even vast.

Of in een spelletje dat hij even vast hangt, of internetscherm ineens sluit en naar het hoofdmenu gaat.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 00:12

Yannicke schreef:
kYliieJ schreef:
Iemand ervaring mee?

Ik weet dat er bij de "oudere" toestellen een schermlag in kan zitten. Moet je ff controleren op firmware updates in Kies of ff googlen op SG S3 en wrs de bovenste 2 sites die je krijgt zijn S3 blogsites, moet je ff in berichten zoeken maar daar is daar ook wel het een en ander over te lezen :)

Maken jullie trouwens ook wel eens het RAM geheugen leeg en sluiten alle toepassingen? Sommige willen nog wel ns op achtergrond blijven draaien. Kan t me bij de S3 bijna niet voorstellen maar bij mn Ace bleven daardoor nog wel eens apps hangen of sloten zomaar af, gewoon omdat er te veel tegelijkertijd draaide ;)
RAM kan je btw legen door middelste knop ff ingedrukt te houden en dan taakbeheer :)

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 08:10

Ik sluit elke dag wel een keer alle toepassingen. :) Zal vanmiddag eens kijken naar die blogsites.

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 12:53

Vanmorgen kreeg ik boven in mijn scherm een melding voor een software update.
Erop geklikt mar dan gebeurt er niks. Iemand een idee?

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 14:14

kYliieJ schreef:

Al gelukt, er was geen wifi verbinding dus ging het niet.
Nu is hij weer supersnel, nergens meer last van

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 14:16

SuSem schreef:
Ik heb sinds vanavond ook een S3 <3.. Maarrrr.. hij start iedere keer uit het niets opnieuw op? Mijn vriend heeft er ook 1 sinds vandaag, maar die heeft die "kuren" niet?

wie herkent dit?

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 14:34

misschien een keer een update doen?
bij mij gaf hij het vanmorgen aan en toen kon ik het aanklikken

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-12 15:28

kYliieJ schreef:

Dat kreeg ik net inderdaad ook! Zal hem thuis even laten updaten, ben nu op me werk en doe dat liever via wifi dan het gewone mobiele netwerk.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 15:40

Ik kan nergens een update vinden?

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 18:47

Ik kreeg vandaag ook een melding voor een update. Ik heb het genegeerd, was te druk aan het whatsappen.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-12 21:09

Ik heb gezegd dat ik het later wilde doen zodra ik thuis was, klikte ik net op updaten zegtie: Geen updates gevonden. Okee...

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 17:05

Hallo, ik zit er aan te denken de s3 aan te schaffen. Dus heb dit topic even snel door gebladerd. Ik had hem eerst alleen op plaatjes gezien. Maar nu net in t echt. Maar schrok toch wel van de grote. Opzich heb ik hem in mijn tas dus dan is het geen probleem. Maar heb m met werken ook wel eens in mijn broekzak of met paardrijden. Hebben jullie de telefoon wel eens in de broekzak en past dat? En hebben jullie voor de rest last van de grote of is dat wennen?

Heb nu de HTC desire. En dat is toch een heel verschil haha :p

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 17:08

Bij mij past hij met rijden net in mijn zak, in een spijkerbroek gaat het soms maar het ziet er niet uit (maar goed, dat ziet het bij vrouwen nooit). Hij is groot maar hij bevalt wel. Het scherm is erg prettig om mee te werken.

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 18:42

Weet iemand of je het internet van je telefoon even op je laptop kan aansluiten? :)

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 21:03

Yannicke schreef:
Bij mij past hij met rijden net in mijn zak, in een spijkerbroek gaat het soms maar het ziet er niet uit (maar goed, dat ziet het bij vrouwen nooit). Hij is groot maar hij bevalt wel. Het scherm is erg prettig om mee te werken.

Naja spijkerbroek vind ik minder erg hoor. Soms met werken heb ik mijn telefoon wel eens even in mijn zak. Maar voor de rest vooral in mijn tas. Maar als ik bijv. een buitenrit maak wil ik heel graag mijn telefoon bij mij hebben. 's winters kan hij in mijn jaszak dat is geen probleem maar die heb ik in de zomer natuurlijk niet aan. Dus moet hij wel in de broekzak van mijn paardrijbroek haha :P

Ik denk er sowieso nog eventjes het weekend over na want vind hem wel super mooi!! :)

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 23:14

Pr_BillyBoy schreef:
Weet iemand of je het internet van je telefoon even op je laptop kan aansluiten? :)

Als t goed is kun je je telefoon ergens als hotspot aanzetten, dus dat je met je laptop via wifi op t netwerk van je telefoon kan. Kijk dan alleen wel uit want je bent dan zo door je MBs heen...

Bij mij past de telefoon vrij makkelijk in mn rijbroek, spijkerbroeken meestal net niet. Overigens went het scherm heel snel en werkt het heel fijn. Toen ik na een half uurtje spelen mijn Ace nodig had voor t een of ander vond ik die juist ontzettend klein voor mijn gevoel... ;)

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 23:39

Thans! Ik moet even een bestandje sturen via de email maar ik ben niet thuis dus daarom ook geen internet op de laptop :)

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 23:57

ik heb met paardrijden een dunnere bodywarmer aan en in die zakken past mijn s3 prima