Joltsje schreef:hmmz is er ook iemand die een abbo heeft van onder de 40 euro per maand.. (zonder acties)
Volgensmij moet je abbo minimaal 50 euro zijn wil het toestel gratis zijn.. Ik heb zelf daarom voor de 50 euro gekozen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yannicke schreef:kYliieJ schreef:Mijn s3 begint ook vreemd te doen. Als ik vanuit internet of een app terug ga naar het hoofdmenu duurt het soms wel5 sec voordat mijn apps e.d weer zichtbaar zijn.
Iemand ervaring mee?
Heb ik soms ook, alsof hij even moet 'laden'. Daarbij loopt hij regelmatig even vast.
Yannicke schreef:kYliieJ schreef:Mijn s3 begint ook vreemd te doen. Als ik vanuit internet of een app terug ga naar het hoofdmenu duurt het soms wel5 sec voordat mijn apps e.d weer zichtbaar zijn.
Iemand ervaring mee?
Heb ik soms ook, alsof hij even moet 'laden'. Daarbij loopt hij regelmatig even vast.
Yannicke schreef:Bij mij past hij met rijden net in mijn zak, in een spijkerbroek gaat het soms maar het ziet er niet uit (maar goed, dat ziet het bij vrouwen nooit). Hij is groot maar hij bevalt wel. Het scherm is erg prettig om mee te werken.
Pr_BillyBoy schreef:Weet iemand of je het internet van je telefoon even op je laptop kan aansluiten?