Gelijk de weg op, ff spannend

Maar hij gaat mijn 1e examen aanvragen, hopelijk kan ik snel terecht!!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MoOtJuHh schreef:Redelijk simpel, ik trek mijn regenpak over mijn overall als het regent.Het is zo jammer dat er afentoe van de regenbuien vallen. In de zon is het echt was in mijn pak met regenvoering, dus die wil ik er eigenlijk uithalen, maar als het regent wil ik graag droogblijven. Hoe doen jullie dit?
MoOtJuHh schreef:Aha jij werpt je op als voorrijder/organisator?!Gezellig dat je, je ook komt melden. Als straks iedereen haar motorrijbewijs heeft en we gaan met de bokt groep een rondje maken, zijn wij volgens mij toch een aardig groepje aan het worden!
BertinaBvd schreef:Zo wat ga jij goed zeg!Net mijn 4e les gehad. ging weer lekker !!!
Alleen de Noodstop nog en dan alles er goed instampen
Heb nog geen idee wanneer ik moet afrijden![]()
Hoor het vanzelf wanneer de instructeur genoeg vertrouwen erin heeft
Evelyne79 schreef:Gefeliciteerd!!In the pocketMotorchick on the way
Amber_ schreef:Herkenbaar dat spannende gevoel, veel succes met je lessen.Vandaag mijn 2de les gehad. Ging veeeeeel beter!!
Gelijk de weg op, ff spannend!
Maar hij gaat mijn 1e examen aanvragen, hopelijk kan ik snel terecht!!
Eagerly schreef:BertinaBvd schreef:Zo wat ga jij goed zeg!Net mijn 4e les gehad. ging weer lekker !!!
Alleen de Noodstop nog en dan alles er goed instampen
Heb nog geen idee wanneer ik moet afrijden![]()
Hoor het vanzelf wanneer de instructeur genoeg vertrouwen erin heeft
Nog even een stoppie oefenen en je kunt zo met bockereyder de weg op.
WestBest schreef:Ah, ik was nog blijven hangen in het oude HK-topic
Eagerly![]()
Voor de anderen: ik ben Maike en rij sinds 2,5 jaar motor. Momenteel heb ik een Firestorm (hierboven leuk omschrevenalhoewel ik het zelf absoluut geen eyecatchter vind
). Ik rij voornamelijk fun-km's (ritjes in Nederland, lange weekendes Eifel/Alpen), ook met wat minder goed weer....zoals vandaag..
In leuk gezelschap, vanochtend in regen, vanmiddag met een heerlijk zonnetje, een dijkenritje gemaakt
En verder probeer ik regelmatig wat cursussen te doen (al gedaan: off road, trial, tracktraining, VRO)
Evelyne79 schreef:Mag ik me ook hier melden, ik ben bezig met de lessen, heb volgende week examen.
Als ik mijn rijbewijs in de pocket heb dan staat de motor van mijn vriendje voor me klaar
Een gele Honda Super Magna
Vriendlief wil zich dan een andere gaan kopen ( als de financiele middelen ervoor zijn)
montyjansen schreef:ik heb nog 1 te koop jammer genoeg, van wegen mijn evenwichtstoornis,(hoop wel dat het ooit over gaat), vind het zonde als zo een motor stil blijft staan. zie onder schrift.
montyjansen schreef:Evelyne79 schreef:Mag ik me ook hier melden, ik ben bezig met de lessen, heb volgende week examen.
Als ik mijn rijbewijs in de pocket heb dan staat de motor van mijn vriendje voor me klaar
Een gele Honda Super Magna
Vriendlief wil zich dan een andere gaan kopen ( als de financiele middelen ervoor zijn)
ik heb nog 1 te koop jammer genoeg, van wegen mijn evenwichtstoornis,(hoop wel dat het ooit over gaat), vind het zonde als zo een motor stil blijft staan. zie onder schrift.
Amber_ schreef:Help !
Ik moet nu toch echt op zoek naar goede motorkleding. Maar hier heb je allemaal van die kleine bedrijfjes, schiet niet op met passen haha. Weet iemand een grote kleding shop???