Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
opisop_shop schreef:hebben jullie geen op=opvoordeelshop in de buurt, kun je veel goedkoper verzorgingsspullen halen dan in de supermarkt!
jilleroo schreef:bij de op = op voordeelshop kun je combineren. ze hebben producten voor bijv 3 voor 5 euro , 2 voor 4 etc, dat betekend niet dat je 3 dezelfde producten moet kopen maar je kunt bijvoorbeeld 1 afwasmiddel, 1 schoonmaakmiddel en 1 shampoo combineren die in de 3 voor 5 euro staan. Daarnaast kun je er ook goedkoop een groot pak wasmiddel kopen (ik haal er mn wasmiddel vandaan, gaat een jaar mee) Van de week ook weer 3 bussen deo gehaald. Ze hebben er heel veel en tis mn favoriete winkel voor schoonmaak, wasmiddel en verzorgingsproducten.
http://www.opisopvoordeelshop.nl/
jilleroo schreef:Ik had van de week 2 flessen Dreft en een fles geconcentreerde allesreiniger als combinatie, je kan mixen zoals je wilt. staat ook op de site.
Artikelen voor 3 voor 5 zijn bijvoorbeeld meestal 1.99 per stuk , zolang je 3 artikelen pakt die per stuk 1.99 zijn krijg je die combinatie korting. Staat ook uitgelegd op de weekaanbieding pagina van de site![]()
Ik dacht eerst ook dat je persee dezelfde producten moest kopen, maar toen ik had uitgevonden dat dat niet zo was werd ik helemaal blij
tamary schreef:Relaxed schreef:Benangelique, dat is dan wel het handigst denk ik idd.. Die flessen zijn zo groot dat je nooit een klein beetje in je wasmiddelvak gaat krijgen
Ik doe een scheutje in de dop en kiep die dan leeg in het wasmiddelvakje.
opisop_shop schreef:bij de op=op voordeelshop heb ik afgelopen week nieuwe scheermesjes voor mijn Intuition gekocht, bij de Trekpleister waren ze E11,50 voor 3 stuks, bij de op=op waren ze 4 stuks voor E10,- dus dat scheelt nogal.
Je kunt inderdaad combineren, mits er dezelfde prijs voor staat (je hebt bv 2 voor E5,- en 3 voor E5,-, zolang ze in dezelfde prijscategorie zitten kun je combineren wat je wilt). Echt ideaal!