Bezuinigen op boodschappen - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MMIDV

Re: Bezuinigen op boodschappen - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 18:04

ik wil van de dure merken douchegel afstappen, gisteren in de aanbieding bij Kruidvat nog gekocht maar was nog duur zat! Als dit op is worden het gewoon goedkope grote flessen haha
had 5 flessen (flesjes eigenlijk) voor 10euro.... dacht eerst nog dat ze vergeten was aan te geven dat het 3+2 was... maar helaas... normaal kostte het 3,30 per flesje.... (nivea)

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 18:05

Mijn lijstje:

aviko crunch frietjes
kratje brand bier
diepvries boerenkool (iglo)
roosvicee
spinazie (iglo)
kipfrikandellen (mora)
kaassoufle jumbo eigen merk
geitenvla
klein pakje melk campina
appelsientje
alpro soya melk light
komo vuilniszakjes
dove men +care
Jumbo jam
Koffie DE (veel te duur mijn vriend weer gekozen)
2 potjes gemberpasta
3 bamisoepjes
huzarenslaatje
afbakbroodjes
beleg salami
ontbijtspek
beleg kalfsrollade
beleg slagersspek
hamkas chippies (aanbieding)
slagers rookworst
trostomaatjes
kipbraadsticks
kippenboutjes (biologisch)
tv gids veronica
3 kuipjes sheba
2 broden
gehakte knoflook
nibbit chippies (aanbieding)
bananen
appels
soepgroenten met tuinkruiden
bananen

Voor het eerst dat ik het zo opschrijf. Schrik er eigenlijk van, hoeveel a producten we eigenlijk automatisch pakken. Of net even die duurdere want die is lekkerder. We kunnen het duidelijk veel goedkoper gaan doen.

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 18:07

opisop_shop schreef:
hebben jullie geen op=opvoordeelshop in de buurt, kun je veel goedkoper verzorgingsspullen halen dan in de supermarkt!

Nee die ken ik eigenlijk niet. Wat is dat dan? We hebben wel de action die is ook best goedkoop soms met bepaalde a merkjes. Maar automatisch gaan we gewoon naar de supermarkt en kopen we daar alles tegelijk. Beetje dom eigenlijk.....

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 18:14

bij de op = op voordeelshop kun je combineren. ze hebben producten voor bijv 3 voor 5 euro , 2 voor 4 etc, dat betekend niet dat je 3 dezelfde producten moet kopen maar je kunt bijvoorbeeld 1 afwasmiddel, 1 schoonmaakmiddel en 1 shampoo combineren die in de 3 voor 5 euro staan. Daarnaast kun je er ook goedkoop een groot pak wasmiddel kopen (ik haal er mn wasmiddel vandaan, gaat een jaar mee :P ) Van de week ook weer 3 bussen deo gehaald. Ze hebben er heel veel en tis mn favoriete winkel voor schoonmaak, wasmiddel en verzorgingsproducten.
http://www.opisopvoordeelshop.nl/

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 18:27

Ohw ik zie dat die winkel ook hier in Hellevoet zit! Echt nooit gezien hoor. hhahaah kan het adres niet vinden....

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 18:28

Sharmila schreef:
Ohw ik zie dat die winkel ook hier in Hellevoet zit! Echt nooit gezien hoor. hhahaah kan het adres niet vinden....

Struytse Hoeck 42 ;)

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 18:29

hahahah verrek!!! Die zit er dan nog maar een weekje hoogstens!

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 18:29

Hier zit ie helaas niet in de buurt. Als ik er ruim een half uur voor in de auto moet, is het voordeel wel weg he :+ :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 18:32

jilleroo schreef:
bij de op = op voordeelshop kun je combineren. ze hebben producten voor bijv 3 voor 5 euro , 2 voor 4 etc, dat betekend niet dat je 3 dezelfde producten moet kopen maar je kunt bijvoorbeeld 1 afwasmiddel, 1 schoonmaakmiddel en 1 shampoo combineren die in de 3 voor 5 euro staan. Daarnaast kun je er ook goedkoop een groot pak wasmiddel kopen (ik haal er mn wasmiddel vandaan, gaat een jaar mee :P ) Van de week ook weer 3 bussen deo gehaald. Ze hebben er heel veel en tis mn favoriete winkel voor schoonmaak, wasmiddel en verzorgingsproducten.
http://www.opisopvoordeelshop.nl/

Ik ga er vaak heen, maar wist niet dat de 3 voor 5 ook geldt in combi met andere dingen.. Ik dacht dat je dan bijvoorbeeld 3 andrelon moest kopen bij 3 voor 5.. :j Zal er de volgende keer eens op letten!

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 18:34

Paar weken geleden zat hier nog een boekenwinkel. Ga van de week eens kijken daar.

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 18:39

Ik had van de week 2 flessen Dreft en een fles geconcentreerde allesreiniger als combinatie :) , je kan mixen zoals je wilt. staat ook op de site.
Artikelen voor 3 voor 5 zijn bijvoorbeeld meestal 1.99 per stuk , zolang je 3 artikelen pakt die per stuk 1.99 zijn krijg je die combinatie korting. Staat ook uitgelegd op de weekaanbieding pagina van de site :)

Ik dacht eerst ook dat je persee dezelfde producten moest kopen, maar toen ik had uitgevonden dat dat niet zo was werd ik helemaal blij :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 18:45

jilleroo schreef:
Ik had van de week 2 flessen Dreft en een fles geconcentreerde allesreiniger als combinatie :) , je kan mixen zoals je wilt. staat ook op de site.
Artikelen voor 3 voor 5 zijn bijvoorbeeld meestal 1.99 per stuk , zolang je 3 artikelen pakt die per stuk 1.99 zijn krijg je die combinatie korting. Staat ook uitgelegd op de weekaanbieding pagina van de site :)

Ik dacht eerst ook dat je persee dezelfde producten moest kopen, maar toen ik had uitgevonden dat dat niet zo was werd ik helemaal blij :P

Nou idd, want nu liet ik dingen vaak staan omdat ik 3 ervan dat een beetje té vond :+ De grotepakken wasmiddel heb ik ook gezien, die grote flessen leken me wel erg onhandig.. Maar ga toch is kijken of het veel scheelt :j

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 18:50

Tsja ik gebruik poeder en niet vloeibaar, of die flessen wasmiddel handig zijn weet ik dus niet :P

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 18:52

net de weekboodschappen gedaan. Moet altijd naar de dure ah ivm de allergie van mijn dochter en hun goede allergie info op producten. Ben tot en met vrijdag 81 euro kwijt en hoef verder echt niets mee te halen. Had wel extra deo, douchegel en tandenborstel em ben gezwicht voor een verse cake...
Wij eten;
Vanavond: soep met broodjes
Morgen: wraps met kip
Dinsdag: aardappelen/spinazie/eitje
Woensdag: macaroni
Donderdag: aardappelen/bloemkool/slavink
vrijdag: hollands stoofpotj

Kan nog veel meer bezuinigen, ik ga wel redelijk vaak voor gemak

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 18:53

Grote flessen schenk ik met trechter over in een kleinere, veel makkelijker in gebruik

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 18:55

Dat is wel handig Benangelique, dan hoef je niet steeds met grote flessen te zeulen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 18:55

Benangelique, dat is dan wel het handigst denk ik idd.. Die flessen zijn zo groot dat je nooit een klein beetje in je wasmiddelvak gaat krijgen :+

Emma_s_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 19:24

Mensen die wel eens in Duitsland komen zou ik aanraden om daar eens naar drogisterijartikelen te gaan kijken. Er zijn merken die daar aanzienlijk goedkoper zijn. Ik koop er vaak deodorant, haarlak, shampoo en dat soort dingen. Als je er toch bent...

_SC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 19:27

slimme tip BA vind die grote flessen zo onhandig!

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 20:19

ik gooi idd vaak badzeep in een kleiner flesje met een kleine opening, zo gebruik je aanzienlijk minder. En met zo'n pufje schuimt het nog eens zo erg dat je maar heel erg weinig nodig hebt per keer!

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 20:39

Relaxed schreef:
Benangelique, dat is dan wel het handigst denk ik idd.. Die flessen zijn zo groot dat je nooit een klein beetje in je wasmiddelvak gaat krijgen :+

Ik doe een scheutje in de dop en kiep die dan leeg in het wasmiddelvakje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 20:40

tamary schreef:
Relaxed schreef:

Ik doe een scheutje in de dop en kiep die dan leeg in het wasmiddelvakje.

Das ook een idee, maar ik ben bang dat dan nog de helft erover vliegt door die onhandige grootte.. :+

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 20:42

bij de op=op voordeelshop heb ik afgelopen week nieuwe scheermesjes voor mijn Intuition gekocht, bij de Trekpleister waren ze E11,50 voor 3 stuks, bij de op=op waren ze 4 stuks voor E10,- dus dat scheelt nogal.
Je kunt inderdaad combineren, mits er dezelfde prijs voor staat (je hebt bv 2 voor E5,- en 3 voor E5,-, zolang ze in dezelfde prijscategorie zitten kun je combineren wat je wilt). Echt ideaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 20:43

opisop_shop schreef:
bij de op=op voordeelshop heb ik afgelopen week nieuwe scheermesjes voor mijn Intuition gekocht, bij de Trekpleister waren ze E11,50 voor 3 stuks, bij de op=op waren ze 4 stuks voor E10,- dus dat scheelt nogal.
Je kunt inderdaad combineren, mits er dezelfde prijs voor staat (je hebt bv 2 voor E5,- en 3 voor E5,-, zolang ze in dezelfde prijscategorie zitten kun je combineren wat je wilt). Echt ideaal!

Hihi, je hebt je naam er zelfs op aangepast? :D

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 20:44

Geen idee eigenlijk of hier zo'n shop zit, maar ik koop eigenlijk nooit dure merken wat dat betreft