Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Delinda schreef:LindaV schreef:De site doet het niet, dus ik kan niet zien tot hoe laat ze open zijn! Maar ik zal vanmiddag eens kijken.
Zie dat je ook in R'daal woont, onze Action is doordeweeks tot 20.00u geopend en op zaterdag tot 18.00u. Las net dat je kerstspullen zocht, keuze genoeg hoor
Marilla schreef:Ik ben vandaag bij de Action geweest en daar hadden ze geweldige kadopakketjes!
Een mandje met een bruisbal, bruistabletten voor in bad, badschuim en bodylotion en zo'n 'sponsding'. Voor maar 3.80! Zo ontzettend leuk, maar helaas geen verjaardag in het vooruitzicht.
Miepie77 schreef:Marilla schreef:Ik ben vandaag bij de Action geweest en daar hadden ze geweldige kadopakketjes!
Een mandje met een bruisbal, bruistabletten voor in bad, badschuim en bodylotion en zo'n 'sponsding'. Voor maar 3.80! Zo ontzettend leuk, maar helaas geen verjaardag in het vooruitzicht.
is ook leuk voor in een surprise
Marilla schreef:Ik ben vandaag bij de Action geweest en daar hadden ze geweldige kadopakketjes!