HTC Telefoons - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 08:12

@magiclover: als je een map maakt op je sd kaart en daar foto's in zet dan zie je deze in de gallerij. Je kan dit doen als de telefoon met de computer verbonden is of als je bv es file exporer geinstalleerd hebt.

Meya_

Re: HTC Telefoons - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 17:27

Mijn htc wildfire s wordt, als het goed is, vrijdag 16 mrt geleverd :) ben erg benieuwd!

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 15:40

Sorry dat ik even zo kom binnenvallen, maar heb een probleem waar ik niet uitkom.

Ik heb een htc desire s, niks mis mee en werkt best prettig.
Maar ik krijg mijn telefoon wel gekoppeld aan mijn carkit, maar na een halve minuut gooit ie hem eraf. Dus heb ik niks aan mijn carkit helaas. Aan de carkit ligt het niet want andere telefoons blijven wel gekoppeld maar de htc gooit hem eruit.
Heeft iemand enig idee wat ik verkeerd doe of welke instelling fout staat. Of als iemand een forum weet waar ik deze vraag kan stellen hoor ik het ook graag. Wil nu toch onderhand wel een keer gebruik gaan maken van de carkit ipv handheld bellen in de auto.

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 19:15

Ik heb sinds kort een htc Wildfire S en kom nu een klein probleempje tegen waar ik op de site ook nog geen antwoord op gevonden heb. Namelijk hoe je bij de wereldklok een plaats weer verwijderd. Ik selecteerde per ongeluk de verkeerde plaats en kan dus geen optie vinden om hem er uit te gooien. Niet dat het een groot probleem is, maar zou me logisch lijken dat je een plaats ook weer kan verwijderen.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 20:14

Manou schreef:
Ik heb sinds kort een htc Wildfire S en kom nu een klein probleempje tegen waar ik op de site ook nog geen antwoord op gevonden heb. Namelijk hoe je bij de wereldklok een plaats weer verwijderd. Ik selecteerde per ongeluk de verkeerde plaats en kan dus geen optie vinden om hem er uit te gooien. Niet dat het een groot probleem is, maar zou me logisch lijken dat je een plaats ook weer kan verwijderen.

Ehhh... hoe deed je dat ook als weer :=

naar wereldklok gaan en dan menu instellingen herordenen ofzo?

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 22:48

Dank je, ik ging er nog een keer naar kijken en heb het nu gevonden. Het was eigenlijk best logisch, maar dit is pas mijn eerste smartphone, dus ik ben er soms nog niet zo handig mee.

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 20:58

Hallo,

Ik heb een vraag en ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

Mijn HTC Wildfire is vandaag gestolen en ik stond automatisch ingelogd bij verschillende sites. Mijn simkaart is nu wel geblokkeerd, maar sta ik nu nog steeds ingelogd op die sites, nu ze niet met mijn simkaart op de telefoon kunnen? Ben ik nu genoodzaakt om al mijn wachtwoorden te wijzigen?

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 21:31

Mijn (4 weken oude) HTC desire s is zojuist 'kapot' gegaan. De aan/uit knop doet het niet meer? Heel vreemd, je kunt het knopje niet echt meer indrukken en er gebeurt dus ook niks meer.
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Maandag ga ik sowieso meteen langs de HI winkel, maar lastig is het wel zo..

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 22:10

Hoelang is dat knopje nu stuk dan? Ik heb namelijk met mijn wildfire ook wel gehad dat hij het een poos niet deed. Later op de dag deed hij het dan wel gewoon weer. Een bezoekje aan de HI winkel kan in ieder geval geen kwaad lijkt mij.

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 16:42

Ik heb het ook een paar keer gehad dat het ontgrendelknopje het niet meer deed.. Leek net alsof er kortsluiting in zat, maar na een paar uur was dat weer over.. Wat het nou is weet ik nog steeds niet.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 20:08

Nou hij doet het wel als ik er heeeel hard met mijn nagel op/in druk. In ieder geval niet zoals hij het zou moeten doen.. Morgen inderdaad toch maar even bij de HI winkel langs

henny0210

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 10:08

ik kom zo binnen vallen

heb sinds paar weken de htc desire s , nou was ik beetje aan het klote met facebook en kon toen een foto van facebook opslaan op mn mobiel. nu wou ik dat weer doen en nu lukt mij dat dus niet meer, weet ook niet meer hoe ik dat vorige x voor elkaar kreeg . wie kan mij daar bij helpen?
hoor het graag. iemand zei dat je een foto kon delen en dan via je mail versturen.heb ik dus ook gedaan maar kan hem via mijn mail ook niet opslaan? wie weet er een oplosssing thanks alvast

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 10:10

Ik wil de htc one x kopen :D is het een aanrader?

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 10:16

Ik heb gekeken en vond hem wel héél erg huge! Wel mooi scherm en werkt mooi snel! Heb hem in de winkel gezien, bij BelCompany en Optie1 stond hij als demo-model!

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 14:04

vosje456 schreef:
Ik wil de htc one x kopen :D is het een aanrader?

:j

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 18:13

heeft iemand een idee hoe je een htc reset terwijl hij uit staat, dus dat je hem terug brengt naar de fabrieks instellingen?
X

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 09:33

henny0210 schreef:
ik kom zo binnen vallen

heb sinds paar weken de htc desire s , nou was ik beetje aan het klote met facebook en kon toen een foto van facebook opslaan op mn mobiel. nu wou ik dat weer doen en nu lukt mij dat dus niet meer, weet ook niet meer hoe ik dat vorige x voor elkaar kreeg . wie kan mij daar bij helpen?
hoor het graag. iemand zei dat je een foto kon delen en dan via je mail versturen.heb ik dus ook gedaan maar kan hem via mijn mail ook niet opslaan? wie weet er een oplosssing thanks alvast

Bij mijn wildfire en wildfire s, moest ik de foto ingedrukt houden. Net als het openen van een nieuw tabblad vanaf een link. Dit lukt niet altijd in 1 keer, waarom weet ik niet. Maar er moet dan komen te staan dat je de afbeelding op kunt slaan.

Erg vervelen om een bericht onder een quote te typen op mijn phone, hij verspringt telkens naar het midden van het bericht. Iemand een idee hoe dit komt?

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 17:50

Hai, ik heb probleempje met m'n Desire.
WhatsApp moet een update, maar als ik klik op 'downloaden' , dan zegt ie dat het onverwachts gestopt is, zeeer irritant!
Probleem zit m dus in de Market, die fort t helemaal niet meer...
Al naar de BelCompany geweest, maar konden me niet helpen. Wie weet wat te doen???

IepoetjuhJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 14:13

Heeft er iemand ervaring met de HTC One V? Ik las ergens dat het qua hardware niet het nieuwste van het nieuwste is, maar verder is de software bijna gelijk aan de One X. Ik ben namelijk niet zo van die telefoons met enorme beeldschermen en die V heeft nog een iets kleiner scherm dan de X...
Maar ik twijfel een beetje tussen die twee dus :P

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 14:48

Heeft er iemand ook de HTC Sensation? Hoe bevalt deze? (omdat het volgens mij al een wat 'ouder' model is? kan hij qua software etc. nog goed mee?) :o

SaniJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:29

Ik heb de xL variant, mijn vader de gewone.
Sinds de 4.0 update vind hij hem minder fijn lopen.

NogSteedsGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:35

Ik heb ook sinds kort de Sensation, vind het een fijn toestel. Vanaf moment dat ik hem heb meteen de update naar 4.0 erop gezet en hij loopt als een tierelier! Wat een verademing in vergelijking tot mijn HD2 met android. Kan nu zo ineens veel apps kwijt :P

Moet zeggen, ik had mijn HD2 al 2 jaar, en heb er android op gezet zodra dat kon en eigenlijk is er niet zoveel nieuws onder de zon. Een nieuwe telefoon was altijd veel meer opties en nieuwe dingen maar nu bijna geen vernieuwing, op snelheid en opslag na. Voordeel daarvan is wel weer dat je alles meteen kan vinden omdat ik HTC Sense gewend ben.

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 21:37

Hoi, kom even binnenvallen, heeft er iemand eén htc one x? Ik krijg de wifi er niet op..

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 06:33

Iepoetjuh schreef:
Heeft er iemand ervaring met de HTC One V? Ik las ergens dat het qua hardware niet het nieuwste van het nieuwste is, maar verder is de software bijna gelijk aan de One X. Ik ben namelijk niet zo van die telefoons met enorme beeldschermen en die V heeft nog een iets kleiner scherm dan de X...
Maar ik twijfel een beetje tussen die twee dus :P

Waarom neem je geen one S dan? Die is iets kleiner dan de X maar (bijna) net zo krachtig. De V is toch echt wat minder (is ook veel goedkoper). Overigens denk ik dat de V ook een prima telefoon is. Het is maar net hoeveel je wil uitgeven.

IepoetjuhJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 12:10

Ik zit nu bij Hi en daar hebben ze de One S niet... En bij andere providers vond ik de aanbiedingen niet zo goed als bij Hi, dus heb nu gewoon de One V gekozen. Die is voor mij het goedkoopste en er zijn toch veel mensen wel positief over de telefoon, dus ik ben benieuwd. Hij komt vandaag :)