Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Manou schreef:Ik heb sinds kort een htc Wildfire S en kom nu een klein probleempje tegen waar ik op de site ook nog geen antwoord op gevonden heb. Namelijk hoe je bij de wereldklok een plaats weer verwijderd. Ik selecteerde per ongeluk de verkeerde plaats en kan dus geen optie vinden om hem er uit te gooien. Niet dat het een groot probleem is, maar zou me logisch lijken dat je een plaats ook weer kan verwijderen.
henny0210 schreef:ik kom zo binnen vallen
heb sinds paar weken de htc desire s , nou was ik beetje aan het klote met facebook en kon toen een foto van facebook opslaan op mn mobiel. nu wou ik dat weer doen en nu lukt mij dat dus niet meer, weet ook niet meer hoe ik dat vorige x voor elkaar kreeg . wie kan mij daar bij helpen?
hoor het graag. iemand zei dat je een foto kon delen en dan via je mail versturen.heb ik dus ook gedaan maar kan hem via mijn mail ook niet opslaan? wie weet er een oplosssing thanks alvast
Iepoetjuh schreef:Heeft er iemand ervaring met de HTC One V? Ik las ergens dat het qua hardware niet het nieuwste van het nieuwste is, maar verder is de software bijna gelijk aan de One X. Ik ben namelijk niet zo van die telefoons met enorme beeldschermen en die V heeft nog een iets kleiner scherm dan de X...
Maar ik twijfel een beetje tussen die twee dus