Wij hadden om 10 uur een afspraak bij de notaris en stonden dezelfde middag al te klussen hoor 's avonds kwamen er wat familie en vrienden kijken, toen hebben we idd wel even de champagne ontkurkt
MMIDV
Geplaatst: 04-04-11 13:15
Wij zijn ook gelijk die middag al gaan klussen hoor dat wil zeggen, we hebben alle klus rommel het huis ingesleept en hebben wat dingen voorbereid
Destino
Geplaatst: 04-04-11 13:16
Haha ja idd wel actief, eerst champagne drinken en daarna klussen dan ! Er moet bij ons nog zoveel gebeuren dat we met al ons enthousiasme snel willen beginnen
Wij waren heel enthausiast begonnen met behang aftrekken, wat een pokke klus (meerdere lagen al honderd jaar oud en muur en muur vast, door het hele huis..)
Mizoan
Geplaatst: 04-04-11 13:24
Wij waren aan het werk, snel tussendoor getekend, snel weer aan het werk s'avonds hebben wij heerlijk gegeten met ouders en schoonouders
Laatst bijgewerkt door Mizoan op 04-04-11 13:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Gefeliciteerd Vonneke!!!!! Ben weer reuze benieuwd naar de foto's~ Hier gaat het lekker! Behalve dat ik nog steeds foto's moet uploaden! Dit weekend niet veel gedaan omdat we naar brussel zijn geweest, zondag middag kwamen we terug toen zijn we maar meteen gaan schuren en afplakken! Donderdag laminaat beneden er in en vrijdag de novilon boven......... En dan is het wachten op de meubels en alvast dozen sjouwen! Wordt nog een leuke klus aangezien ik 45km verderop woon hahaha
Vonneke gefeliciteerd met je sleutel en natuurlijk het ontdekken van jullie dochter
Ik wil ook verhuizen
Destino
Geplaatst: 05-04-11 09:53
Gisteren gekeken naar badkamers en we zijn eindelijk na 3 weken eruit wat voor meubel en douchecabine we willen, nu zitten we te twijfelen tussen 2 kleuren van het meubel en de kleur tegels die erbij moeten gaan passen. Dus heb eventjes jullie raad nodig! Het wordt deze douchecabine van Bruynzeel:
En dan willen we dit badmeubels erbij met een hoge kast:
Alleen weten we niet welke kleur..
Kleur 1 Edit; even ander plaatje
Of kleur 2:
Laatst bijgewerkt door Destino op 05-04-11 09:58, in het totaal 2 keer bewerkt
Mijn ouders hebben hetzelfde badmeubel in kleur 2, maar dan de single versie Op de vloer hebben ze donkergrijs/zwarte tegels en tegen de muur een soort van uhm.. creme gemeleerd. Vorig jaar hebben hun alles helemaal gedaan
Ons interieur is gewoon van alles bij elkaar. Op het moment hebben we gewoon geen geld over voor nieuwe meubels. De vloer moet ook nog een keer helemaal gedaan worden, die is nu nog rood en moet hoognodig afgeschuurd en opnieuw (donker) gelakt worden.. Als ik de lotto won dan wist ik het iniedergeval wel
Ik vraag me alleen af of je, als je kleur 2 neemt en 'donkere' tegels (grijs /bruin) of het dan niet allemaal erg donker wordt? Weet niet hoe groot je badkamer is en hoeveel licht er komt natuurlijk. Vind de eerste kleur lekker licht en de 2e chique