Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Bellatrix schreef:@TS: Mag ik vragen wat voor abo jij hebt en bij wie. En kostte je telefoon nog wat? (heb niet het hele topic doorgelezen)
Monica schreef:Ik ben dan niet de TS, maar ik heb een abo bij Vodafone, bel+sms+web 200 belminuten/400 smsjes en 1GB datalimiet. Betaal eerste 12 maanden €17,25 en daarna 12 maanden €34,50.
Heb de telefoon bij GSMwijzer besteld en moest daar €33,- voor het toestel bijbetalen.

Wel helemaal

Helemaal blij ermee. Was wel een gedoe bij de belcompany want die kút-hi had m'n bezwaarsms van het 2 maanden ipv 4 maanden van te voren verlengen niet verwerkt... Sukkels. Jongen heeft ff gedreigd dat ik anders over zou stappen naar voodoofone en dat hielp 

Ik ben d'r zoooo blij mee
Ik betaal een half jaar 20 euro en daarna 30, telefoon was 19,99

Liesje89 schreef:Ik heb hem ooooooookkkHelemaal blij ermee. Was wel een gedoe bij de belcompany want die kút-hi had m'n bezwaarsms van het 2 maanden ipv 4 maanden van te voren verlengen niet verwerkt... Sukkels. Jongen heeft ff gedreigd dat ik anders over zou stappen naar voodoofone en dat hielp
Abonnement is over naar KPN ipv Hi, nu kan ik in het buitenland ook binnen mijn bundel bellen. HeerlijkIk ben d'r zoooo blij mee

Monica schreef:Ik snap het niet, want er staat 'ingangsdatum' 31 mei.. Dan gaat dus blijkbaar pas het abonnement in. Dan kan ik hem dus nog 4 dagen niet gebruiken, grrrrrrrrrrrr.
Maar goed, ik kan er wel vast bij kwijlen![]()
![]()
Hoe zet je eigenlijk je internet helemaal uit? Anders staat dat straks 4 dagen aan.. Kan ik vast een rekening verwachten

Bellatrix schreef:Liesje89 schreef:Ik heb hem ooooooookkkHelemaal blij ermee. Was wel een gedoe bij de belcompany want die kút-hi had m'n bezwaarsms van het 2 maanden ipv 4 maanden van te voren verlengen niet verwerkt... Sukkels. Jongen heeft ff gedreigd dat ik anders over zou stappen naar voodoofone en dat hielp
Abonnement is over naar KPN ipv Hi, nu kan ik in het buitenland ook binnen mijn bundel bellen. HeerlijkIk ben d'r zoooo blij mee
Je hebt maar 20 euro bijbetaald voor de S2?? Damn, waarom is dat nou niet zo bij Vodafone?
Lauraennala schreef:Zeiden ze bij mij ook dat dat zo lang duurde, maar in 1 dag was dat gepiept.Mijn papsie heeft gebeld vandaag om te vragen waar hij nou bleef
Ze zeiden dat ze verwerkingsproblemen hadden en dat ze nu bezig zijn met mijn nummerbehoud
en dat het 5 to 10 werkdagen nog duurt voordat ik hem heb
grrrrrrr
Monica schreef:Lauraennala schreef:Zeiden ze bij mij ook dat dat zo lang duurde, maar in 1 dag was dat gepiept.Mijn papsie heeft gebeld vandaag om te vragen waar hij nou bleef
Ze zeiden dat ze verwerkingsproblemen hadden en dat ze nu bezig zijn met mijn nummerbehoud
en dat het 5 to 10 werkdagen nog duurt voordat ik hem heb
grrrrrrr![]()
Ik ga hem nu eindelijk uitpakken

Lauraennala schreef:Monica schreef:Zeiden ze bij mij ook dat dat zo lang duurde, maar in 1 dag was dat gepiept.![]()
Ik ga hem nu eindelijk uitpakken
oehhh ik krijg stiekem hoop![]()
Vandaag liep ik in de stad, en kon het niet laten even een winkel in te gaan om hem even in mijn handen te hebben![]()
Achteraf eigenlijk best wel een beetje stom, wie gaat er nou een winkel in om hem even vast te houden
Ging om m even vast te houden, kwam thuis met de tellie zelf

) af totdat die er is..
Kon hem alleen niet vasthouden, maar achter glas bewonderen haha