Ik ben wat ongeduldig soms zoals jullie merken.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lillytjuh schreef:Mmmm ik voorzie een probleem in ons huis! Wie oh wie heeft raad/foto's/plaatsjes of een goed idee!
Wij hebben een lange muur van de achterpui t/m de keuken. Omdat het huis smal is en lang komt de bank dus tegen die lange muur aan te staan. Nadeel is: We hebben witte banken gekocht! Witte bank tegen een witte muur vind ik eigenlijk iets te steriel! Nu had ik het idee om de muur achter de bank te schilderen, maar ja dan schilder je maar een stukje van je muur...... en heel de muur schilderen wordt denk ik iets teveel van het goede! Ik kan op internet nergens iets vinden om het uit te beelden.
marquez1 schreef:Misschien hebben anderen ook nog tips? Ik heb geen voortuin, en mensen lopen direct langs mijn woonkamer raam. Ik wil dus graag iets om inkijk te voorkomen, maar wil ook niet het gevoel hebben om opgesloten te zitten. Ik vindt shutters erug mooi, maar ook erug duurplak plastic vindt ik verschrikkelijk, en vitrage vindt ik zo oudbollig
Ik zat zelf te denken aan van die luxaflex die je van boven en onder open kunt doen, waardoor je een soort horizontale baan van luxaflex krijgt. Als je die op ooghoogte dicht doet, kan ik zelf nog naar buiten kijken als ik in de bank zit, en kunnen voorbijgangers mij niet zien zitten
Enige probleem is dat dit ook niet zo heel erg goed koop is
Heeft iemand misschien nog ander simpele en goedkopere opties?
marquez1 schreef:LB dat glas in lood is inderdaad ook nog een idee, ik zal eens op internet zoeken of er nog iets wordt aangeboden.
miep1979 schreef:Wij willen op elke deur van het vertrek stickers
Heb thuis de site in mijn favorieten staan zal ik wel een keer delen
Op de wand waar de eettafel komt een mooie uitspraak die bij ons past en daarbij wil ik ook zelf een wereldklok maken, van leuke boeiende steden een klok en dan een sticker met de naam van de stad eronder, de standaard klokken kunnen ons niet bekoren
http://www.hebbewoonshop.nl/ hier hebben ze ook leuke dingen